Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Når man til tider oppbevarer bildeler under senga.

- Vasker møkkete bildeler i oppvaskummen/oppvaskmaskinen

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

-når man kunne hadd råd til en meget pen Bmw for alle de pengene man har brukt på omregistrering

-når baksiden av garasjen har dekk nok til å sko 15-20 biler

-når man har nok deler liggende til å bygge en ny bil om man har fått tak i et tomt karosseri

:D

Skrevet

-Når samboer gjennom 3,5 år flytter ut,grunnet,Bmw,Bimmers,modellbiler,bilfilmer,bmw blader,amcar blader.mye bilvasking :D

- legger merke til alle! diskre Bmw biler med litt stor eksos..el snurre lyd.

- NY dama blir svett når man nevner ordet bil.. sammen med merket BMW :?

Hehe :wink:

Skrevet

- Du surfer på koed.no selv om du egentlig ikke trenger noe.

- Går inn i bilrekvisitabutikker bare for å se om de har noen spennende spraybokser.

- Er villig til å bruke 50000 ekstra på en bil fordi den har rekkesekser.

- Finner en som kjører Toyota Avensis automatisk uinteressant.

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal begynne engang med en slik liste. Alt roterer rundt bil i min verden. Alt fra utdanningsvalg til fritid og venner. Og det er like greit det, trives som en bilnisse! :D

Skrevet

-Når samtlige bilder som henger rundt om i rommet har et eller annet med bil å gjøre

-Når eneste magasinsamlinga du har er forskjellige bilblader, og du har så mange av dem at du må begynne å fylle poser med blader og sette dem i kjellern

-Når du går til bilen og gjør ett eller annet den kvelden du kjeder deg, framfor å se en film som normale mennesker

-Når du legger merke til nye biler som står ute på gata, selv om det er minst 40 biler der ute

-Når naboene begynner å spørre deg om bilting, fordi de ser at du surrer rundt bilen i fellesgarasjen mange minutter om dagen

-Når du begynner å se på deg selv som pro, og blir sur for n00bs: NEI DET VAR IKKE EN FERRARI MEN EN GAMMEL MR2!!!!!! Hehe

-Når du SMILER hver gang du ser noe gromt på veien

-Når du gleder deg til å komme hjem og fortelle alle på bimmers/andre forum om en fet bil du akkurat så eller lå etter

-Når du heller ville ha hatt en Ferrari for en natt enn en kveld med ei heit Hollywood berte

-Når du går til helt fremmede folk med sjeldne biler og begynner å prate med dem, når du vet at du egentlig har sosial angst utenom dette

-Når 15 av 30 bokmerker som jeg skal innom hver dag omhandler bil (blogger, nyheter og forumer)

-Når du er den eneste av 40 studenter som skriver "Det viktigste for meg når jeg kjøper bil er: Kjøreglede" i en spørreundersøkelse på høyskolen. Og alle i klassen vet at det er du som har skrevet det, fordi alle vet at du brenner for bil

-Når det ikke er noe som heter "perfekt bil" lenger

-Når du finner ut at lottoen ikke holder til drømmebillista

-Når du går tom for plass på arket når du skriver ned alle bilene du har veldig, veldig lyst på

-Når du får en tilfredshetsfølelse etter å ha gjort noe med bilen, selv om det kan være så lite som å ha bytte vindusviskere

Osv.

Som mine venner kaller meg: Bilgal. :)

Skrevet

egentlig burde man kvitte seg med damene...de setter en stor stopper for den genuine bilinteressen vi gutta har :P Er såpass heldig at fruen er villig til å skru eller vaske bilen :) Hun nekter meg å selge bil hun faktisk liker (coupeen) og finner felger som kan passe nye bimmern vår..og generelt blir glad om jeg sier jeg skal montere ny stereo...MEN...nåde den so tar med seg felger opp i boden..hahah :P

Skrevet

-Når du merker at du blir lettere irritert over at dama ikke legger merke til noe nytt du har gjort med bilen, for f.eks "hvem som helst kan jo se at det er angel eyes der nå og ikke vanlige gule parklys"

-Når folk stadig blir sjokkert over at man roper "ØY!" når de klasker en glidelås eller noe annet hardt mot lakken.

-Når man for 1000ende gang prøver å forklare dama at hun skal ha hånda på dørhåndtaket når hun lukker døra, ikke hele hånda på lakken, og ikke smelle med døra.

-Når naboene begynner å irritere seg over stripa med vann og skum som renner nedover veien fra parkeringsplassen din ca annenhver dag når det er plussgrader.

Skrevet
- når du tar vare på kølappen fra banken fordi du ble nr. 540 :D

- når fruen truer med å dra av seg alt håret på huet neste gang du så mye som nevner bil.

- når du tråler igjennom finn.no hver dag for å se etter biler med "potensialet" eller bare får å søke inspirasjon

jeg tok vare på kølappen jeg fikk på biltilsynet, nr 540 det og :D:lol:8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...