Gå til innhold

Du vet du er bilnisse når!

E12_520s
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kom frem til at jeg vil ha en liste med ting som definerer en bilnisse, vet ikke om det er laget en slik liste før men jeg er litt for lat til å bruke søke knappen.

Jeg fyrer på med et par så håper jeg på flere innspill.

- Når du til en hver tid har minst en Zalo flaske i dusjen, ellers klarer du ikke få ut olja og møkka av håret når du skal dusje.

- Når du står å tenker i det du skal dusje hmmm dette ville være et bra tidspunkt å vaske interiøret fra bagasjerommet

- Når du mer enn en gang har skrudd bil hele natten for å fyre opp bilen når du er ferdig å kjøre til jobb / treff / tur

- Når du "bare skal fikse en liten ting" å ender opp med store deler av bilen blir plukket ned i deler for en ting ble til særdeles mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-Når du til en hver tid har minst en Zalo-flaske i dusjen, ellers vil du ikke klare å få ut rød DAX av håret når du skal dusje.

Haha sant:P Komboen møkk\olje\bremsevæske og en dæsj kobberpasta minner særdeles mye om rød DAX. Bortsett fra at du blir enda mer sjøsyk av lukta etterhvert:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, jeg er ikke så bilnisse som jeg trodde :)

Techtyl i håret er en slager! Det merker man først skikkelig når man er hos frisøren.

Hehe hadde det problemet før jeg å, men hårnissen har nå begynt å tatt håret mitt...(ett mindre problem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Du tenker automatisk på ulike bilmodeller når du ser artige tallkombinasjoner på nummerskilter... f.eks. XX 71535 eller XX 81325.

- Når du alltid parkerer alene på den andre siden av den store parkeringsplassen for å unngå dørbulker.

- Når de aller fleste bilmodeller har et eller annet som er interessant... et fint gearskifte, motoren har et fint lydbilde ved akkurat 3500 rpm eller bare et pent design på instrumentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,kjenner meg igjen i den parkerings-beskrivelsen :)

- Når man mentalt lagrer detaljer man liker fra en hver type bil og kan diskutere dem i årevis etterpå.

- Når man går bort til vilt fremmede og enten irettesetter dem for dårlig vedlikehold/manglende service/synlige feil, eller gir komplimenter for det motsatte

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Du tenker automatisk på ulike bilmodeller når du ser artige tallkombinasjoner på nummerskilter... f.eks. XX 71535 eller XX 81325.

- Når du alltid parkerer alene på den andre siden av den store parkeringsplassen for å unngå dørbulker.

- Når de aller fleste bilmodeller har et eller annet som er interessant... et fint gearskifte, motoren har et fint lydbilde ved akkurat 3500 rpm eller bare et pent design på instrumentene.

Jeg kjenner meg igjen angående nummerskilt kombinasjonen og parkeringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kjærringa kjefter fordi man fant ut at det var en god idé å oppbevare et eksosannlegg i gangen, en spoiler, et taktrekk, noen interiørdeler og et sett 19" felger på soverommet :?

Jeg fikk kjeft bare fordi jeg lot sommerhjula stå litt lenge under taket på verandaen, huset skulle vist ikke se ut som en forbasket bruktbil sjappe med dekk over alt(særlig siden terrassen vår vender ut mot små skog og krat, hvor bare småfugler og katter ser dekkene mine) [-X

Man er vel også litt bilnisse når man fliselegger garasjen, samt vasker gulvet en gang i uken!(kun om vinteren, søle og dritt er ikke fint på lyse fliser) Bilene kan da ikke stå på et grått og kaldt betong gulv :roll:

Kjenner meg forøvrig igjen i det med skilt nummer, særlig de lokale! "Hmm! PC 88xxx det må være en 99 mod, oj PD 28xxx det må være en sein 08 mod" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...