The StigMeister Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 PENT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Flere bilder takk kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Aiai! slikt er jaggu ikke hverdagskost her til lands. håper du har planer om å ta skikkelig vare på denne! og si gjerne fra om du ønsker å kvitte deg med den en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Åh fy fan Syk bil! Ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Åh fy fan Syk bil! Ta godt vare på den står godt inne pakket i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Aiai! slikt er jaggu ikke hverdagskost her til lands. håper du har planer om å ta skikkelig vare på denne! og si gjerne fra om du ønsker å kvitte deg med den en dag. blir nok i mitt eie mange år den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Oi! Gamlebilen min, jo! Sånn så den ut i mitt eie: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 hehe...ute ved hamresanden he di jo hus di kan snu etter solen faktisk... Hånes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 hehe...ute ved hamresanden he di jo hus di kan snu etter solen faktisk... Hånes! Litt OT, men du har ikke tifeldigvis bilde av et slik hus? Lurer på om jeg så det da jeg var der i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Ja takk! Nå ble jeg helt forelska her. (Løpe og tippe lotto) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Har stått en stund her i bygda den der. Utrolig fet bil! Men jeg synes den fortjener nye skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Synes de gamle skiltene er penest Det er også tegn på gode eiere som har holdt den rullende i alle år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Du som kjøpte den ja Har siklet en del på den da den gikk her i bygda Utrolig vakkert eksemplar av B10BiTurbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Så den på Rudskogen i går, nydelig bil Så faktisk en annen B10 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Så den på Rudskogen i går, nydelig bil Så faktisk en annen B10 også hei.så du en anna bi turbo der?..så ikke den jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå