Gå til innhold

Innpress - Here we go again!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vil det se ut med felger med innpress 35 da jeg skulle hatt 48? Vil det stikke laaaaaaaaangt ut i hjulbua? Sliter litt med å se det for meg...

Skrevet

Om du har en felg som er 8.5" bred med ET48, og en felg som er 8.5" bred med ET35 vil sistnevnte stikke 13mm lenger ut.

Et annet eksempel:

Om du har en felg som er 8.5" bred med ET48, og en felg som er 9.5" bred med ET35 vil sistnevnte stikke 26mm lenger ut. (Halv tomme på utsiden ekstra = 12.7mm). Og så vil felgen gå like dypt inn i hjulbuen da innpresset veier opp for den ekstra bredden.

Håper dette var forståelig :P

Skrevet

Om jeg får si det: In no way possible... (A) Er det EN ting jeg aldri forstår er det innpress/utpress/oppnedpress.. Derfor bra at vi har dere som kan det (A)

Skrevet

Er ikke sikker på hvor brei orginalfelgen er. 7,5" tenker jeg. Må vel få tak i en Mini for å sjekke om noen har erfaringer :P

Skrevet
Om du går ut og ser i hjulbuen din, om du har plass til og flytte hjulet ditt 13mm ut mot skjermkanten, så har du løst problemet ditt!

Hvis begge felgene er like breie så er problemet løst ja, men som nevnt ovenfor, så kommer det helt an på bredden av felgen hvor mye det vil bli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...