RR Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Hei Kunne du tenkt deg en liten uppgrade ? Vi kan omgjøre din orginale lykter ,så har du en slik "motorsport" look Du kan sende inn dine lykter å få de raskt tilbake ! pris kr 1600,- pr par . ruud@elektrikergruppen.no mob 91531334
RR Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 For de som lurer er dette IKKE lakering av reflektor Det er litt jobb for å få det strøkent!
Deep Dish Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 2000,- for litt gul film, sorry men er ikke det litt i overkant.?
Frode D Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Må si meg enig. Dette syns jeg var dyrt. Schmiedmann feks. selger originale gule glass til 1000kr per side til sammenligning.
RR Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Det er kun et tilbud til deg som ønsker ? Husk at det skal hentes på "posten" tas med å fikses på. Lyktene shines slik at de ser så bra som mulig ut før jeg lager "motorsport" looken Så skal jeg reise tilbake å levere de på posten Totalt går det litt tid ! Å summen er kr 1600,- pr par Men som sagt det er valgfritt for de som ønsker å hvis ikke trenger du ikke å svare ha en god kveld
Frode D Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Klart det! Det må også være lov å informere andre om pris også
Deep Dish Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Det er kun et tilbud til deg som ønsker ?Husk at det skal hentes på "posten" tas med å fikses på. Lyktene shines slik at de ser så bra som mulig ut før jeg lager "motorsport" looken Så skal jeg reise tilbake å levere de på posten Totalt går det litt tid ! Å summen er kr 1600,- pr par Men som sagt det er valgfritt for de som ønsker å hvis ikke trenger du ikke å svare ha en god kveld Det stod kr 2000,- pr par når du la ut innlegget først, så forandret du det til 1800,- mens jeg skrev det første innlegget, og nå er prisen 1600,- Så du må jo selv syntes at det var i overkant siden prisen er redusert med 400,- 1600,- er ikke så galt og resultatet ser jo veldig bra ut utifra bildene.!
NeonMuffler Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 er lett å få dette til å se sånn ut, splitte lyktene og foliere baksiden av glasset, tar 5min per side og man ser ikke evtuelle luftbobler heller. gjorde dette på min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå