Gå til innhold

Selge 18 " og kjøpe 17 " med ekstra seng?  

49 stemmer

1. 1. Selge 18 " og kjøpe 17 " med ekstra seng?

• Kjøre på 18 ", og "bare" senke 40/40 eller lignende å satse på at jeg ikke blir stoppa i teknisk
      8
    • Selge 18", kjøpe noen 17", godkjenne med senk(60/40 eller mer..?) og dekk
      16
    • Gi f*** å kjøre med 18" å full senk??
      25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er OT, og jeg veit det. Men MÅ bare få sagt at jeg ELSKER hvordan bimmersfolk klarer å vri og vende på et tema.. Blir alltid krangel og uklarheter her inne.. Fredrik, sier bare dette. OT kan holde seg inne på tulletråden, mtp diskusjoner osv. Eller på byen over noen pils eller PM. Les overskriften på hvert tema, og svar heller mer konkret på spørsmålet til trådstarter. Ikke hvordan bilene til de andre ser ut, og at det ikke er "perfekt" i dine øyne. Vi har alle forskjellige meninger, og dritt som det her gjør meg flau!

For å holde meg til TEMAET her, så vil jeg at trådstarter skal gå for #2(?). 60/40 senk og noen fine 17". Om ikke det ser bra ut, senk litt mer! Hehe. Liker ikke helt 18" på E36, men det gjør du som du vil med sjæl ;D

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

"Vi har alle forskjellige meninger" sier du..

Ok, men da skal vel det med andre ord bety at ikke alle er enige om hvor mye en bil burde senkes? Er det ikke da naturlig å henvise til bilder som faktisk viser hvordan den enkelte person mener/ikke mener det skal se ut?

Trådstarter spurte om nettopp dette, altså våre meninger, så derfor har mange i tråden her gitt nettopp sin mening MED begrunnelse.

At det blir litt diskusjon rundt temaet burde ikke komme som noen stor overraskelse da medlemmene her inne interesserer seg for det meste som omhandler bil.

Edit: Rettet skrivefeil

Skrevet

Ja, ser den, Torek :)Men syntes bare det egentlig er 4 sider med bare "den er ikke riktig senket.. DETTE er riktig senket *Bilde*".

Blir bare litt for mye av det gode om du skjønner ;) Ikke noe negativt med at folk slenger ut bilder for å vise hva de mener, men noen ganger blir det litt overkill, og litt for mye OT-diskusjon i flere temaer.

Skrevet
Dette er OT, og jeg veit det. Men MÅ bare få sagt at jeg ELSKER hvordan bimmersfolk klarer å vri og vende på et tema.. Blir alltid krangel og uklarheter her inne.. Fredrik, sier bare dette. OT kan holde seg inne på tulletråden, mtp diskusjoner osv. Eller på byen over noen pils eller PM. Les overskriften på hvert tema, og svar heller mer konkret på spørsmålet til trådstarter. Ikke hvordan bilene til de andre ser ut, og at det ikke er "perfekt" i dine øyne. Vi har alle forskjellige meninger, og dritt som det her gjør meg flau!

For å holde meg til TEMAET her, så vil jeg at trådstarter skal gå for #2(?). 60/40 senk og noen fine 17". Om ikke det ser bra ut, senk litt mer! Hehe. Liker ikke helt 18" på E36, men det gjør du som du vil med sjæl ;D

Det var da utrolig så hårsår du blir midt på natten da. Du burde nok sove litt på kommentarene før du poster dem. I et diskusjonsforum som dette er det selvfølgelig helt i orden å kommentere biler og meninger uten at andre dermed leser kommentarene som fanden leser bibelen. Dette er et diskusjonsforum der vi kan lufte hverandres meninger. Poenget i dette tilfellet er å fokusere på saken (bilen) og ikke på personen som du tilsynelatende gjør. Jeg har ikke kritisert eieren av bilen... kun kommentert bilen.

Smak og behag kan som kjent ikke diskuteres på en objektiv måte, men dette betyr ikke at vi ikke skal kunne kommentere hverandres biler her inne... og spesielt ikke i tråder som underbygges av en avstemning. Jeg forteller bare hvordan jeg mener at en E36 bør senkes... med erfaring i min tidligere 1997 E36 323i.

Jeg registrerer at du heller ikke liker ikke 18" på E36 så der er vi enige. Jeg ville ikke personlig hatt større felger enn 17" på en E36 (basert på kjørbarhet), men bevares det ser da fint ut med 18" felger også forutsatt at bilen er korrekt senket.

Skrevet
Blei en artig vri det her ja, noen her som blei stoppa i tenknisk ved kjerka i skotselva i dag da? (rettelse i går) De syns ikke det var kjekt å være matcho å kjøre lavt og stivt etter det jeg har hørt :o

hvilket klokkeslett er det snakk om? så ingenting på morgenen eller ettermiddagen?! :shock: Blei du stoppa?

Skrevet
Ja, ser den, Torek :)Men syntes bare det egentlig er 4 sider med bare "den er ikke riktig senket.. DETTE er riktig senket *Bilde*".

Joda, men er det ikke nettopp det han spør om da? :) Altså våre meninger? Hvis ikke så ser jeg lite poeng i en avstemning om hvordan han skal senke bilen.

Enig med dere begge at 17" er finest, men da må man i tillegg kjøre så forbaska lavt at bilen omtrent blir ubrukelig ;) Velger man riktige 18" felger kan det bli supernice det óg.

Skrevet

Er kun for deres meninger om TEMAET ja, men må innrømme att det kansje ble litt usaklig en periode :)

Hva tror dere om 18" på bilen og 65/40 på min bil da? For bilde av bilen, gå inn på bildetråden min:P

Skrevet
hvilket klokkeslett er det snakk om? så ingenting på morgenen eller ettermiddagen?! :shock: Blei du stoppa?

Var en kompis med 190e som blei stoppa så er ikke helt sikker på når det var :?

On topic: Jeg tror 65/40 med 18 toms vil bli bra, personelig syns jeg det er tøft med "80 talls" stuk som det blei kaldt litt lenger opp her :)

Skrevet

Hehe, takk for din mening :)

Men er det andre som har smp, så gjerne putt dem inn her..! Så lenge et er on topic:)

Får prøve litt, får vi se om tråden blir fylt opp med spm, eller mange svarer med :) The table is yours! Å evig takk for alle sine meninger :)

Skrevet

Gå for 2!

Syns 17" er perfekt på E36, samtidig som jeg syns bilen virker lavere, prøv på minst mulig rulleomkrets ;) noen 10x17 syns jeg ser utrolig bra ut...

Skrevet

Org. innpress på E36 er ET42. Du har maks lov til å ha 7,5mm forskjell pr side, dvs at både ET35 og ET38 er innenfor grensene. :wink:

Rulleomkretsen må være innenfor 5% av org rulleomkrets

Her er kalkulator for rulleomkrets:

http://www.dekkalkulator.com/no/

Endel biltilsyn krever også at du har papirer på at felgene er godkjent til den bilen med den dekkdimensjonen du har. Her varierer praksisen veldig...

Skrevet

Endel biltilsyn krever også at du har papirer på at felgene er godkjent til den bilen med den dekkdimensjonen du har. Her varierer praksisen veldig...

Og hvor kan jeg få tak i papirene da? :P Bmw??

Takk for godt svar =)

Hva koster godkjenninga? konsult time bare? Og 4 hjuls kontrollen på 1600 kr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...