Exscalibur Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 bmw e36 320 1991 fulstendig resturert:) egenkomponert black diamond med ekstra lilla i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Baken likte jeg ikke når den var clean. Ellers var det veldig mørke bilder, så ikke lett å se skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Hmm, du har tre bilder som viser nøyaktig det samme. Hva med å ta den ut og knipse litt fra siden og slik? Ser jo tøff ut forfra iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 det blir.. står uten dempere no..fult justerbart fk kommer i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Dagslysbilder ønskes! Er ikke helt for debadging av bilene, men smak og behag dette:) Veldig clean bil, det skal du ha! Med de angeleyesa, er det kansje en ide å få xenonlook H1 pærer til grøftelysa? Utrolig fin bil, både foran og bak, eneste jeg ville hatt som pri er å REbadge den=) Eller strøkent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Wow.. lakken så hvertfall fresh ut Syns det er flott med bimmers som har clean bakluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Gjort mye riktig, men clean bakluke ser ikke ut på BMW imo! Bedre bilder ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Fin forran, men er ikke stor fan av de angel eyes'a. Liker ikke at ringen har mellomrom nede. Å synes ringene er litt små. Å baken på bilen var rar. :S Kjøp ny original bakluke å lakk den så blir det bra. Men det er min mening. Fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 no er bilen monter ferdig...så bilder kommer i morgen på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Du får hive ut bilder ja! Hvor i ålesund går denne? Blir vel å se i området kanskje, og delta på BMWCCN sitt treff i mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Likte ikke clean bakluke. Fronten var fin Blir nok lettere å dømme når du får tatt skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Ser frem til bedre og flere bilder av denne, ja. Må også si meg enig med flere her ang bakluka. Ikke min smak, men er bra det ikke er min mening som betyr noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Fin bil.. Personelig ville jeg ha fjerna AE og satt på BMW merket forand og bak bak igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 få deg nytt kamera er første pri, ser ikke en dritt, og bak ser den ikke ut imo, men bra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 hehe skjønner at clean bakluke ikke er tingen for de fleste:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå