Bmw-X5 Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 hvordan er d og monter aktiv sub i X5 ? alså koble til orginal annlegg. er d noen uttak for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Sansynligvis ikkje, men det var ikkje akkurat mykje opplysninger du oppgav. Du kan iallefall bruke denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-X5 Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 hehe:) det er en 02 x5 3.0 D orgianal gps og dvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Original forsterkeren ligger unjder reservehjulet. Der finner du og batteriet. Så alt blir koplet opp under der. Strøm, remote og høyttalerutganger. Du må bruke det siden det ikke er line out på originalsystemer. Men de fleste aktive bassene har inngang for dette. Så du trenger ikke noen adaptere. Bare se etter high input eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 hey, har akk samme problem, men min er 01 mod uten nav. Alt er lagt opp å klar, ( nesten) trenger bare å kople meg på nokon høgtaler ledninger, men hvor finner eg det bak? kunne tenkt meg eit koplingsskjema men trur kje det fins på nette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Du kan sikkert følge koblingsskjema som ligger på www.e38.org veldig mye som går om hverandre på dem bilene hvertfall av elektronikk. Ligger forsterkeren orginalt under reservehjulet Stig? På min lå den på venstre side. Men jeg har luft fjører på den så har kompressoren under reservehjulet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 I natt blei eg ferdig me koplinga, tok å henta fra høgtalerne i bak døra. Overaska at den lille tassen spilla så bra:) nå er det enda meir stas å kjøre x5 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå