Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, takk for det du ;) Er noen ting som gjenstår enda da, for å få den enda bedre.. Men det blir mere oppgraderinger etter skolen er ferdig nå i juni.

Den meningen om 2 i forhold til 4-dørs er jeg usikker på :lol: har hatt begge deler, men har lagt merke til at bakskjermen ser litt lang/stor ut på 2-dørs, men det kan være pga senking kanskje, å felgene.. Med det er forhold for forbedring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ENDELIG tiden kommet for å få på sommerfelger her i gården også ;)

Her kommer ltit bilder :) Fortsatt bare mobilbilder, men speilreflekskamera er innkjøpt og kommer på søndag :)

Dekket til venste uten luft, høyre med luft.. 205.40 på 9x16"

9an7o6x63ehz3pxls6ja.jpg

Ble litt strekk, men subber ikke :)

jn6zfh55pcp6e3kesd0y.jpg

Klar til avballansering

e02ieuaoqt1hy6tu5gvh.jpg

Men ble avbrutt av en 65-70års gammel mann, med 1999mod 528i. M-tech understell, skifta innsug, div i toppen og omprogrammert hjerne. Han mente den hadde 250hk, men den tar jeg med en klype salt ;) OK sommerhjul for en kar borti 70år alle fall..:)

46v3sdb8tgomi89wnbun.jpg

b0ukfwazx4jsihkaaec5.jpg

Daaaa var felgene kommet på !! 8)

wr1e18grt4ecz4c3670s.jpg

0f37alaqjzk5kkrefjmp.jpg

sl1h1t26a2h86ypnne24.jpg

8linsz5gt0uig9d6868e.jpg

kgu3zblwc7qv1aqjwdqs.jpg

z1sq29z5tjzq8o1o50si.jpg

47puj8ip77aysz2c4oo2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg trodde, ble dette svintøft! Men kan jeg foreslå noen små millimeter med spacer rundtom? Det ser ut som du har litt å gå på ut mot skjermkanten :)

Joda, det ble da ikke så værst :) Skal vente å se hvordan den blir med folk i før det evt blir spacet ut.. Har også strekk som er ganske brukbart bak, så den kommer nok til å spise dekk uansett, og det blir ikke mindre når man spacer ut 8)

Har plukket ned bilen å vasket under front, hekk og listverk rundt bilen. Kommer sikkert bedre bilder i kveld. Lakkert opp listene samt grill og nyrer også. Ble skikkelig bra faktisk ;) Skal hente speilreflekskameraet som jeg har kjøpt etterpå, så blir vel en liten shoot i kveld tenker jeg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i speilreflekskamera, så nå kommer det nok bedre bilder her etterhvert.:) Har tatt noen etter at jeg henta det i sted, så legger ut noen her som jeg har leka litt med og redigert. Har NULL erfaringer på dette, så kom gjerne med positiv eller negativ kritikk.

Her kommer en smakebit alle fall :)

ssy0nq5vq7hqbeaqxzos.jpg

8z3vol3mx7ou8xq12w65.jpg

crrye05gqm8ejo57m6hz.jpg

27csuoigp7qc6pvlyv9g.jpg

Kompis skuer utover :lol:

8t9smu3qrtdxr3jg2spi.jpg

tc2qqeqiumav4yway69h.jpg

jcxqza0c6zmliv9ufre0.jpg

t4m9lbgavfhw5d0ood6c.jpg

xs8gt9v84f8gw85da1r2.jpg

aldvoocr58816s2ds668.jpg

q8qvo1gjmnguml35ek87.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...