Larsinnj Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Jeg synes XXR 002 er tøffe felger. Har ikke sett de på E30 utenfor usa enda. Tror dog ikke du får den større enn 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Var ikke så ille disse nei Men er uansett uaktuelt med noe annet enn 17" tror jeg.. de fyller buene for lite langsgående, om du skjønner For stor åpenrom foran og bak hjulet.. Gidde ikke fylle de med dekk heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Ser den. Har samme tankegang selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Ser den. Har samme tankegang selv. Vi får kjøpe oss en "felgmaskin" på deling, så lager vi de slik vi vil ha Sikkert billig de tenker jeg Er litt opptatt av å ha noe som ikke andre har, å da begrenser d seg etterhvert egentlig.. MANGE har jo E30, å mange har like felger, så da må man finne noe som skiller seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Kjøp form du da. Jeg jobber jo på aluminiumverket på sunndalsøra, så jeg kan stjele med et par øser med metall. Bland i litt andre greier for å få litt mer styrke enn ren alu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 hehe, kanskje d ja kompis av meg jobber også der ! Baard Havdal.. Du kjenner kanskje han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Aldri hørt om. Er jo over 1000 ansatte der, så vanskelig å bli kjent med alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Azev A er det vell ikke mange her på forumet som har på E30? Digger felgene, passer veldig bra til bilen! Men, ser den at du gjerne vil ha ett hakk større.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Neida, det er ikke mange som har disse, så har begynt å tenkt på å glasblåse de i vinter å få tilbake den opprinnelige glansen.. Siden de er pulverlakkerte så mangler de å se skinnende ut på bilen.. Senterkopper har jeg også fått tak i nå, å skal hente de på fredag mest sannsynlig, så håper bare de passer Synes selv også at de passer veldig bra til bilen. Men er akkurat dette med størrelsen på de ja, som ergrer meg litt.. Meen, har da en C-kadett som kunne kledd disse bra kommer nok ikke til å selge de alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Om du prøver å bende felgen litt, da vil den jo kunne fylle litt mer av glippa frem og bakover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Å hva mener du med å bende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 bøye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Du kan jo bli første nordmannen med Rotiforms SJC "Race" felger da. Med custom boltsirkel, navstørrelse, innpress, størrelse og felgbredde. Koster jo litt, men blir jo helt unikt også Edit; Link http://rotiform.com/products_forged_race_sjc.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 bøye Ja, skjønte det, men er fortsatt ikke med på hvordan jeg skal bøye felgen ? Mulig jeg er helt fjern nå men.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Du kan jo bli første nordmannen med Rotiforms SJC "Race" felger da.Med custom boltsirkel, navstørrelse, innpress, størrelse og felgbredde. Koster jo litt, men blir jo helt unikt også Edit; Link http://rotiform.com/products_forged_race_sjc.htm Fy faen, dette hadde vært rått ja, Anders !! Hva tror du noe sånn kommer på i pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå