Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ikke så ille disse nei :) Men er uansett uaktuelt med noe annet enn 17" tror jeg.. de fyller buene for lite langsgående, om du skjønner :) For stor åpenrom foran og bak hjulet.. Gidde ikke fylle de med dekk heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den. ;)

Har samme tankegang selv. :)

Vi får kjøpe oss en "felgmaskin" på deling, så lager vi de slik vi vil ha :lol: Sikkert billig de tenker jeg ;)

Er litt opptatt av å ha noe som ikke andre har, å da begrenser d seg etterhvert egentlig..

MANGE har jo E30, å mange har like felger, så da må man finne noe som skiller seg ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er ikke mange som har disse, så har begynt å tenkt på å glasblåse de i vinter å få tilbake den opprinnelige glansen.. Siden de er pulverlakkerte så mangler de å se skinnende ut på bilen.. Senterkopper har jeg også fått tak i nå, å skal hente de på fredag mest sannsynlig, så håper bare de passer :) Synes selv også at de passer veldig bra til bilen.

Men er akkurat dette med størrelsen på de ja, som ergrer meg litt.. Meen, har da en C-kadett som kunne kledd disse bra ;) kommer nok ikke til å selge de alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bli første nordmannen med Rotiforms SJC "Race" felger da.

Med custom boltsirkel, navstørrelse, innpress, størrelse og felgbredde. Koster jo litt, men blir jo helt unikt også :)

Edit; Link http://rotiform.com/products_forged_race_sjc.htm

Fy faen, dette hadde vært rått ja, Anders !! Hva tror du noe sånn kommer på i pris da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...