Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, nei ;)

Blir vist også å kaste ut skinnstolene og montere et forholdsvis brukbart strøkent M-tech interiør i stoff..8)

Skrevet

Den bilen din er helt pervers, håper jeg aldri ser deg på veien, for da er jeg redd jeg forlater asfalten til fordel for skog og mark :P

Skrevet
Den bilen din er helt pervers, håper jeg aldri ser deg på veien, for da er jeg redd jeg forlater asfalten til fordel for skog og mark :P

Hehe, du synes det? Takk ;) Skal si fra om jeg skal bevege meg i Nittedalsområdet, så slipper du ubehageligheten med å kjøre på skogen :lol:

Skrevet

Hehe, du synes det? Takk ;) Skal si fra om jeg skal bevege meg i Nittedalsområdet, så slipper du ubehageligheten med å kjøre på skogen :lol:

Ja si ifra, så jeg kan søke dekning! Eventuelt kapre en plass i et passasjersete så jeg kan beskue i fred uten fare for granbar på panseret :P

Skrevet

Nå skal gutten ha motor også ja ;) Liker, liker! Men hvilken bil sitter den motoren i originalt da? Gidder ikke google :lol:

Skrevet

Ja si ifra, så jeg kan søke dekning! Eventuelt kapre en plass i et passasjersete så jeg kan beskue i fred uten fare for granbar på panseret :P

Haha, tulling :lol:

Nå skal gutten ha motor også ja ;) Liker, liker! Men hvilken bil sitter den motoren i originalt da? Gidder ikke google :lol:

Blir vel ikke det HELT store nå i starten, da denne bilen skal ha alt i vognkort osv. Den S65B40 er E93 M3-motor :lol: Men vi får se om det blir noe artig ut av B25`n som skal ut etterhvert, men det blir i såfall et bygg i et annet karosseri enn denne her :)

Men regner med Jørgen spøker med de planene der ;p

"Spøker" er mellomnavnet mitt, sammen med ironi og fjas :mrgreen:

Du skal forresten få æren av å glasblåse litt deler på nymotoren ;) Har skumle planer om å shine motorrom slik at det blir strøkent til neste sesong.. Sammen med nye hjul, nytt justerbart og forhåpentligvis nytt interiør ;)

Skrevet

Haha, tulling :lol:

Blir vel ikke det HELT store nå i starten, da denne bilen skal ha alt i vognkort osv. Den S65B40 er E93 M3-motor :lol: Men vi får se om det blir noe artig ut av B25`n som skal ut etterhvert, men det blir i såfall et bygg i et annet karosseri enn denne her :)

Men regner med Jørgen spøker med de planene der ;p

"Spøker" er mellomnavnet mitt, sammen med ironi og fjas :mrgreen:

Du skal forresten få æren av å glasblåse litt deler på nymotoren ;) Har skumle planer om å shine motorrom slik at det blir strøkent til neste sesong.. Sammen med nye hjul, nytt justerbart og forhåpentligvis nytt interiør ;)

Liker det jeg hører Jørgen :D Men om du sjekker hva jeg svarte deg ang den glassblåsingen for deg på prosjektsiden min , så kan du se at kanskje det ikke blir mulig :s Prosjektråd i signatur :D

Skrevet
Ah, den har jeg misset.. Men, skole??? Du har da skaffet deg en super lærlingeplass?

Joda , for all del , men ser ikke for meg livet som industrimekaniker, mere lysten på å bli maskinist ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...