Markus E30 Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Hvilken motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Haha, fin den, Ole Sånn mellom oss, Markus, så ser det ut som om det blir S65B40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Ikke mindre nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Hehe, nei Blir vist også å kaste ut skinnstolene og montere et forholdsvis brukbart strøkent M-tech interiør i stoff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Den bilen din er helt pervers, håper jeg aldri ser deg på veien, for da er jeg redd jeg forlater asfalten til fordel for skog og mark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Den bilen din er helt pervers, håper jeg aldri ser deg på veien, for da er jeg redd jeg forlater asfalten til fordel for skog og mark haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Den bilen din er helt pervers, håper jeg aldri ser deg på veien, for da er jeg redd jeg forlater asfalten til fordel for skog og mark Hehe, du synes det? Takk Skal si fra om jeg skal bevege meg i Nittedalsområdet, så slipper du ubehageligheten med å kjøre på skogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Den bilen din er helt pervers, håper jeg aldri ser deg på veien, for da er jeg redd jeg forlater asfalten til fordel for skog og mark Hehe, du synes det? Takk Skal si fra om jeg skal bevege meg i Nittedalsområdet, så slipper du ubehageligheten med å kjøre på skogen Ja si ifra, så jeg kan søke dekning! Eventuelt kapre en plass i et passasjersete så jeg kan beskue i fred uten fare for granbar på panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Nå skal gutten ha motor også ja Liker, liker! Men hvilken bil sitter den motoren i originalt da? Gidder ikke google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Er det ikke E39 M5 da? Eller er det S62 det? Kanskje S65 er facelift? ;p Men regner med Jørgen spøker med de planene der ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Ja si ifra, så jeg kan søke dekning! Eventuelt kapre en plass i et passasjersete så jeg kan beskue i fred uten fare for granbar på panseret Haha, tulling Nå skal gutten ha motor også ja Liker, liker! Men hvilken bil sitter den motoren i originalt da? Gidder ikke google Blir vel ikke det HELT store nå i starten, da denne bilen skal ha alt i vognkort osv. Den S65B40 er E93 M3-motor Men vi får se om det blir noe artig ut av B25`n som skal ut etterhvert, men det blir i såfall et bygg i et annet karosseri enn denne her Men regner med Jørgen spøker med de planene der ;p "Spøker" er mellomnavnet mitt, sammen med ironi og fjas Du skal forresten få æren av å glasblåse litt deler på nymotoren Har skumle planer om å shine motorrom slik at det blir strøkent til neste sesong.. Sammen med nye hjul, nytt justerbart og forhåpentligvis nytt interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Ja si ifra, så jeg kan søke dekning! Eventuelt kapre en plass i et passasjersete så jeg kan beskue i fred uten fare for granbar på panseret Haha, tulling Nå skal gutten ha motor også ja Liker, liker! Men hvilken bil sitter den motoren i originalt da? Gidder ikke google Blir vel ikke det HELT store nå i starten, da denne bilen skal ha alt i vognkort osv. Den S65B40 er E93 M3-motor Men vi får se om det blir noe artig ut av B25`n som skal ut etterhvert, men det blir i såfall et bygg i et annet karosseri enn denne her Men regner med Jørgen spøker med de planene der ;p "Spøker" er mellomnavnet mitt, sammen med ironi og fjas Du skal forresten få æren av å glasblåse litt deler på nymotoren Har skumle planer om å shine motorrom slik at det blir strøkent til neste sesong.. Sammen med nye hjul, nytt justerbart og forhåpentligvis nytt interiør Liker det jeg hører Jørgen Men om du sjekker hva jeg svarte deg ang den glassblåsingen for deg på prosjektsiden min , så kan du se at kanskje det ikke blir mulig :s Prosjektråd i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Ah, den har jeg misset.. Men, skole??? Du har da skaffet deg en super lærlingeplass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Ah, den har jeg misset.. Men, skole??? Du har da skaffet deg en super lærlingeplass? Joda , for all del , men ser ikke for meg livet som industrimekaniker, mere lysten på å bli maskinist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Skjønner.. Lite fattig iPhone-bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå