Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den bilen din er helt pervers, håper jeg aldri ser deg på veien, for da er jeg redd jeg forlater asfalten til fordel for skog og mark :P

Hehe, du synes det? Takk ;) Skal si fra om jeg skal bevege meg i Nittedalsområdet, så slipper du ubehageligheten med å kjøre på skogen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen din er helt pervers, håper jeg aldri ser deg på veien, for da er jeg redd jeg forlater asfalten til fordel for skog og mark :P

Hehe, du synes det? Takk ;) Skal si fra om jeg skal bevege meg i Nittedalsområdet, så slipper du ubehageligheten med å kjøre på skogen :lol:

Ja si ifra, så jeg kan søke dekning! Eventuelt kapre en plass i et passasjersete så jeg kan beskue i fred uten fare for granbar på panseret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja si ifra, så jeg kan søke dekning! Eventuelt kapre en plass i et passasjersete så jeg kan beskue i fred uten fare for granbar på panseret :P

Haha, tulling :lol:

Nå skal gutten ha motor også ja ;) Liker, liker! Men hvilken bil sitter den motoren i originalt da? Gidder ikke google :lol:

Blir vel ikke det HELT store nå i starten, da denne bilen skal ha alt i vognkort osv. Den S65B40 er E93 M3-motor :lol: Men vi får se om det blir noe artig ut av B25`n som skal ut etterhvert, men det blir i såfall et bygg i et annet karosseri enn denne her :)

Men regner med Jørgen spøker med de planene der ;p

"Spøker" er mellomnavnet mitt, sammen med ironi og fjas :mrgreen:

Du skal forresten få æren av å glasblåse litt deler på nymotoren ;) Har skumle planer om å shine motorrom slik at det blir strøkent til neste sesong.. Sammen med nye hjul, nytt justerbart og forhåpentligvis nytt interiør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja si ifra, så jeg kan søke dekning! Eventuelt kapre en plass i et passasjersete så jeg kan beskue i fred uten fare for granbar på panseret :P

Haha, tulling :lol:

Nå skal gutten ha motor også ja ;) Liker, liker! Men hvilken bil sitter den motoren i originalt da? Gidder ikke google :lol:

Blir vel ikke det HELT store nå i starten, da denne bilen skal ha alt i vognkort osv. Den S65B40 er E93 M3-motor :lol: Men vi får se om det blir noe artig ut av B25`n som skal ut etterhvert, men det blir i såfall et bygg i et annet karosseri enn denne her :)

Men regner med Jørgen spøker med de planene der ;p

"Spøker" er mellomnavnet mitt, sammen med ironi og fjas :mrgreen:

Du skal forresten få æren av å glasblåse litt deler på nymotoren ;) Har skumle planer om å shine motorrom slik at det blir strøkent til neste sesong.. Sammen med nye hjul, nytt justerbart og forhåpentligvis nytt interiør ;)

Liker det jeg hører Jørgen :D Men om du sjekker hva jeg svarte deg ang den glassblåsingen for deg på prosjektsiden min , så kan du se at kanskje det ikke blir mulig :s Prosjektråd i signatur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...