Jørgen Lie Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Nice, nå kommer et j#### dumt spørsmål. ser man forskjell på2.5 og 2.7 motoren, eller er den helt lik som b20 og b25? fordi da kan man ha 2.7 på en 320 uten å være ``redd`` Alle M20 ser vel like ut, men er div små detaljer som er forskjellen.. Bl.a innsug og gasspjeld er mindre på B20`n
Larsinnj Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Jeg har en 3,5 LMM liggende som jeg ikke bruker. Tenkte å bruke på min, men jeg skal ha datasprut uten lmm..
hermanoo90 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Nice, nå kommer et j#### dumt spørsmål. ser man forskjell på2.5 og 2.7 motoren, eller er den helt lik som b20 og b25? fordi da kan man ha 2.7 på en 320 uten å være ``redd`` Alle M20 ser vel like ut, men er div små detaljer som er forskjellen.. Bl.a innsug og gasspjeld er mindre på B20`n men når bilen skal på eu kontroll er det vel ikke mange ``ikke bmw entusiaster`` som skjer forskjellen på b20,b25. er det da det samme med b27? leste også at b27 kom med 120-127 hk originalt, er det slik at folk tar disse som utgangspunkt til trimming pga større volum?
Jørgen Lie Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Samme med B27 også ja.. Er vel 127hk ens i en vanlig ETA-motor ja. Jess, det stemmer.
hermanoo90 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Aha, got it, hvor mange HK er det du ser for deg/ønsker deg da ?
Jørgen Lie Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Nei har ikke sett for meg noe som helst. Er vel kanskje pittelitt mere i en 2.7 med 885 topp kontra en org b25. Så med grenrør og evt de andre oppgraderingene så håper jeg at deet hjelper enda litt extra på Er mye tall ute og går, men har ikke gjort meg opp noen mening om hvor mye det evt blir..
Rayen Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Blitt bra stram denne, nydelig fin på bildene på s 76 Fått riktig stuk på den
hermanoo90 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Nei har ikke sett for meg noe som helst. Er vel kanskje pittelitt mere i en 2.7 med 885 topp kontra en org b25. Så med grenrør og evt de andre oppgraderingene så håper jeg at deet hjelper enda litt extra på Er mye tall ute og går, men har ikke gjort meg opp noen mening om hvor mye det evt blir.. Okei, høres bra ut det Gleder meg til å se bilen din LIVE, savnet den på ''E30MEET''
Jørgen Lie Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Blitt bra stram denne, nydelig fin på bildene på s 76 Fått riktig stuk på den Tusen takk Hva stuk angår så er vel ikke du på viddene heller akkurat Er vel topp 3 av E34 i Norge du sitter på
Jørgen Lie Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Litt bilder igjen da.... Etter en velfortjent vask kommer en ny kjøretur Dette er dedikert til Torek, som for noen uker, kanskje mnd`r siden spurte etter bilde av dekkstrekket bak Så her Toremann kommer et bilde, kun for deg!! Om noen lurer så har jeg ikke negativ camber nei..
hermanoo90 Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Nice bilder! Velfortjent vask, og så mye finere med Org. Speila! Var de ferdig lakkert til din bil da du kjøpte dem?
Jørgen Lie Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 Ja, ble bra med org.speil.. Nei, de var blå.. Kompis av meg som lakka de.. Litt tørsprøyta, så skal ta de et vers i vinter tenker jeg
Torek Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Hehehehe.. Åsåsøttda Ser bra ut, Jørgen. Satan så lav den er! Edit: Men jeg synes du skal ta av det sagbladet du har under mt1-fronten
leif harald Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Rå den bilen din, tror jeg må ha 16" igjen gitt 205 på 9,5 du har?
Bele-Bmw Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Jeg bygde opp en 2,7 ifjor sommer,brukte alpina chip der,med org 2,5 lmm og standard dyser. Virka som en bra match d i allafall. Vet du hvordan det blir med alpina chip, 3,5 lmm og større dyser? Mvh Andreas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå