Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

Nice, nå kommer et j#### dumt spørsmål. ser man forskjell på2.5 og 2.7 motoren, eller er den helt lik som b20 og b25? fordi da kan man ha 2.7 på en 320 uten å være ``redd``

Alle M20 ser vel like ut, men er div små detaljer som er forskjellen.. Bl.a innsug og gasspjeld er mindre på B20`n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice, nå kommer et j#### dumt spørsmål. ser man forskjell på2.5 og 2.7 motoren, eller er den helt lik som b20 og b25? fordi da kan man ha 2.7 på en 320 uten å være ``redd``

Alle M20 ser vel like ut, men er div små detaljer som er forskjellen.. Bl.a innsug og gasspjeld er mindre på B20`n :)

men når bilen skal på eu kontroll er det vel ikke mange ``ikke bmw entusiaster`` som skjer forskjellen på b20,b25. er det da det samme med b27?

leste også at b27 kom med 120-127 hk originalt, er det slik at folk tar disse som utgangspunkt til trimming pga større volum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke sett for meg noe som helst. Er vel kanskje pittelitt mere i en 2.7 med 885 topp kontra en org b25. Så med grenrør og evt de andre oppgraderingene så håper jeg at deet hjelper enda litt extra på :)

Er mye tall ute og går, men har ikke gjort meg opp noen mening om hvor mye det evt blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke sett for meg noe som helst. Er vel kanskje pittelitt mere i en 2.7 med 885 topp kontra en org b25. Så med grenrør og evt de andre oppgraderingene så håper jeg at deet hjelper enda litt extra på :)

Er mye tall ute og går, men har ikke gjort meg opp noen mening om hvor mye det evt blir..

Okei, høres bra ut det :) Gleder meg til å se bilen din LIVE, savnet den på ''E30MEET'' :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder igjen da.... Etter en velfortjent vask kommer en ny kjøretur :)

E30n18aug2.jpg

E30n18aug.jpg

Dette er dedikert til Torek, som for noen uker, kanskje mnd`r siden spurte etter bilde av dekkstrekket bak :lol: Så her Toremann kommer et bilde, kun for deg!! 8)

E30n18aug3strekk.jpg

Om noen lurer så har jeg ikke negativ camber nei.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...