Jørgen Lie Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Den er allerede prøvemontert, å jeg synes d ble nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Dårlig mobilbilde men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Dårlig mobilbilde men.. Å herregud, no fekk eg og lyst på Alpina front! EDIT: Du får ringe Winchester å sei att du har m-tech 1 front til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Syns alpinafronten ser ut som et brøyteskjær på E30 kris30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Syns alpinafronten ser ut som et brøyteskjær på E30 Enig, men har troa på denne av en grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Samme synes (syntes) jeg Frode, men med rikelig senk, og sett litt fra siden, så ser d faktisk Jævla bra ut vi får vente og se etter lakkering, og andre modds.. så får du gjøre deg opp en mening da.. Du MÅ ikke like den, men jeg gikk lei M-tech, så må prøve noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Du får få meg til å endre mening. Greit med litt forandring også, dessuten gjør du bilen som du selv vil og ikke som andre vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Skal prøve så godt jeg kan men som sagt, hadde akkurat samme syn som deg tidligere, men måtte prøve.! Hehe, ja, men morsomt at folk liker d som blir gjort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Er ikkje nokke hemmelighet att den bilen der er ein av Norges råeste av utsjånad etter min smak men eg trur den blir enda råere med alpina front Er litt "Old style" og det er jo veldig inn for tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 hadde alpina front på e30 tidligere. angrer som en hund på at jeg solgte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Alpina brøyteskjær er det kuleste man kan sette på en e30. En kompis av meg hadde org alpina 2,7 e30.. Det var grombil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Mye fetere med alpina enn m-tech spør du meg, bare få resten i rundt til å stemme med fronten det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Tøft med forandringer i blant, liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Nå skal vel alle ha alpina? Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Dette er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå