joachim sørlie Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 ja jørgen? skjer det noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Kjempregreier Jørgen Hva skjer? dratt på sjøen?? Er på jobb ja, Olav.. Kommer hjem i mnd`s-skifte jan/feb alpina er ikke dumt. Nei tror det skal bli bra Min får jo sideskjørt også, så da blir ikke overgangen så brå mellom front og kanaler! stemmer det, men jeg er av den oppfattning av at leppa ikke passer E30 i det hele tatt. Ser så mye breiere og mer voldsom ut i front.Ville nok satt på et kn filter og en annen eksos så jeg kunne kompansert for den ekstra "vekten" til sideskjørtene gitt. Liker litt at du ikke liker den fronten, for da skal jeg klare og overbevise deg Alpina-fronten ser heftig ut, med eller uten sideskjørt, end of discussion! Nemmen hei Mekkal! Vi skal være heftige sammen i sommer, så kom deg i garasjen og gjør noe fornuftig ja jørgen? skjer det noe da? Er som sagt på sjøen, men når jeg kommer hjem så skal gammelmotoren ut av bilen, og ny skal inn.. Har som et lite mål at den skal være kjørbar ila neste fritur, om det klaffer med garasjeplass osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Bitch, please... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Alpina front er kult! Og M-tech 1 styling passer bra til denne fronten. Ikke ha striper på den. Her min gamle ix med alpina front. Alpina type 147, kjøpt på koed.dk Likte den hvite som var postet her med samme front og gule lamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Jævlar, den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Takk for bilder, prebols! Mulig du kanskje har rett ang striper faktisk... Siden ingenting annet er Alpina på bilen! Skal bli skøy og få farge på den.. Får vel bestille lakk til jeg kommer hjem fra sjøen i mnd`s-skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Det passa jo JÆÆÆÆXXXIG bra på ix'en!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 IX buene passa jo bra med Alpina! Har et sett liggende, Jørgen ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 IX buene passa jo bra med Alpina! Har et sett liggende, Jørgen ;p Spørsmålet er vell hvor godt IX plast passer på godt valsede hjulbuer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Jeg har ikke valsede buer, men kommer aldri noe IX-buer på min E30 IX-buer er forbeholdt IX i mine øyne.. Dessuten skal det mere felger inne i buene nå, så neeei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Dessuten skal det mere felger inne i buene nå, så neeei Og disse felgene eksisterer det fortsatt ikke noen bilder av eller......? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 joa;) jeg har bilde av de tror jeg:P men blir vell skutt vis jeg legger ut det her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Hmmmmm........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Jeg og! Tørr ikke legge dem ut, men kan skrive under på at det blir fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Hehe, er tydeligvis ikke den eneste som har bilder ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå