Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaa, var enda godt at noe var riktig :lol:

Skal sjekke nr på hjernen i morgen.. Gammlingen som mente at det kaanskje kunne være den.. Han har en tendens til å ha rett i d han sier.. Heldigvis for min del en del ganger :lol: Noen andre tanker om hva d kan være da, Marius?

EDIT: Skal til KR i helga ja.. Vi kan jo treffes, evt jeg stikker oppom Dal`n om dere skal holde på noe der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, den går fint på tomgang.. Ingenting som kødde da (bortsett fra med samme jeg starta, da jaga den kraftig, men d gikk over, har jo ikke vært starta på 2-3år), men når jeg ruser den opp, så får jeg ikke opp turtallet, den kutter/smeller.. Samme under kjøring.. Da rykker den som bare juling når jeg holder jevnt turtall, så må gi på til den kutter, å så slakke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, den går fint på tomgang.. Ingenting som kødde da (bortsett fra med samme jeg starta, da jaga den kraftig, men d gikk over, har jo ikke vært starta på 2-3år), men når jeg ruser den opp, så får jeg ikke opp turtallet, den kutter/smeller.. Samme under kjøring.. Da rykker den som bare juling når jeg holder jevnt turtall, så må gi på til den kutter, å så slakke på..

Akkurat samme som schulzen det. Gikk som faen helt til den kutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobla til LMM da? Eller skal det kanskje være lambda på motoren? :P

Hehe, jaa, har gjort det da :P Lamda var det ikke på 2.5`n, og heller ikke her..:)

Akkurat samme som schulzen det. Gikk som faen helt til den kutta

Bytta bare den føleren da? Eller funker det bare og nappe ut ledninga å prøve? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å nappe ut ledningen nå, men da small den bare på tomgang også.. Men, det er jo litt rart at denne feilen skal være åp b27`n siden den var på b25`n også? Da vil det jo si at hvis det er føleren sin feil så har begge motorene gåen føler også..:) Så da er det vel lite vits i å prøve den fra b25`n :)

Tenkte og prøve den andre hjernen jeg har, men der var det 3 rader med pin, i stedet for 2, som jeg har nå..

Nr på den som står i og passer motorledningsnettet er 0 261 200 073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...