316 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Bilen blir jo bare bedre og bedre da, ettersom du har byttet alt... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hehe, det gjennstår MYE før alt er byttet og alt er bra.. Litt karosseriarbeid, ny lakk, kunne tenkt meg og byttet alt under bilen (foringer, bærebroer, stag osv), justerbar camber foran.. Skulle hatt nyopptrekt interiør, osv osv osv Ligger fortsatt en del umonterte ting da: KW`ene Eff.anl Nye hjullager foran Nye tårnlager bak Tårnstiver bak "RS"`ene M-tech1 vingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Mtech 1 vingen kan jeg ta i mellomtiden;) si fra om du kommer over en. Om nettet å hjernen er bra er det jo bare å begynne å bytte følere og se over ting. Feks hvordan er fordeler, fordeler rotor, plugglefninger, plugger? Blå tempføler, de to følerne (vet du har sjekka disse, men alikevel), bensinpumpe/trykk Men alt dette vet du vel:) men vil jo gjerne at du skal få til bilen jeg også, så brainstormer litt her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Hehe, tror ikke du skal ha den nei Fordeler, rotor og ledninger skal være bra.. Skal ta ut plugger etterpå og sjekke de også.. Ja, driver og prøver å skaffe den blå tempføleren.. For når jeg tar av den ledningen blir den enda værre virker d som.. Skal starte med bensinsystemet etterhvert nå, men driver og løper rundt huset her akk nå siden snekkere er kommet Tar i mot all brainstorming! Hjelper på at flere tenker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Du får kos deg med renovering av hus da jeg har minst en blå tempføler som skal være bra, om ikke flere, så vet du det Edit: om du ikke har nye plugger, eller uansett, mål gapet på de med føle blad. skal være rundt 0,7 - store variasjoner kan lage en del krøll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Skal se mest på jeg Jepp, kan evt få låne med meg en da når jeg kommer til KR om ikke jeg finner noen her hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Det kan du vettu! du vet hvor vi er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 tar du av den blå så får dne mindre bensin så att den blir værre er nok riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Ja riktig.. Pussa av pluggene nå, og da gikk den bortimot jevnt på tomgang i 10sek kanskje. (Pluggende var forholdsvis våte). Så starta den og jage igjen.. Oppnår fortsatt ikke turtall.. Ohm`et dysene til 15,6 ohm (???) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Har du sjekket trigger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Har følere på kassa.. Prøvd flere forskjellige og ohmet de..! Passer blå temp-føler fra M50?? Får lånt en her nå.. Plugger er våte og svarte.. Så den får for mye fuel virker d som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Veldig tøft! Beundra den bilen din, ikkje mange M-tech 1 igjenn i denne tilstanden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Takk for det Nei, ikke så veldig mange nei.. Men har inntrykk av at det er en del prosjekt som blir bra etterhvert, med M-tech1 Så da får jeg finne på noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Synes det er så rart at vi har akkurat samme feilen på samme tidspunkt Jeg har prøvd å bytta den blå føleren og det ble ikke noe bedre. Jeg prøvde også å måle bensintrykk. 3bar på tomgang og 4 bar på 1500rpm. Er vell ganske i overkant, men er hvertfall ikke mangel på bensin inn til innsug da Eneste jeg kan tenke meg er innsug eller dyser som er blitt noe tull med. Noe som er tett eller noe slikt. Gidder ikke å prøve å forske mer på tenning ( gnist ) nå, for har prøvd alt. Kan være smart å bytte innsug og dyser hvis du har noe tilgjengelig, eller får låne hos noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Hehe, ja, skulle gjerne vært foruten!!!!! Nå har jeg snart gått tom for idéer på hva jeg skal sjekke. Har prøvd følgende: Andre sensorer på kassa, Ohm`et og OK Sjekket over alle slanger for falskluft Prøvd andre plugger (dog ikke nye) Prøvd annen LMM Byttet BTR Byttet TPS Skiftet motorledningsnett Prøvd annen temp-føler (den blå på termostathus) Prøvd annen hjerne Sjekket dyser - de funker fjell (Som også vil si at den får bensin, men riktig mengde, om ikke, hvorfor??) H J E L P !!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå