Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okei , kan godt hende, lite peil på M20 jeg altså. Men bare sammenligner preface og facelift M30, som er veldig mye likt som på M20n :) Håper du finner ut av det snart!

Mener det er slik :) Off ja, det gjør jaggu jeg også :lol: Får ta en runde i kveld når gammlingen kommer hjem og jeg er ferdig med å kjøre skrot på st-bålet! Kjekt og være to når man skal sjekke gnist bl.a ;)

har du prøvd å bytte hjernen?

Prøvde mange hjerner når jeg hadde oppsett med preface..

Når har jeg som sagt byttet til facelift, slik som alle bruker for at dette oppsettet skal starte :) Den hjernen jeg bruker nå er med 3 rader pin, og den hjernen som ble brukt på motor i forrige bil, som funka fint. Så tror ikke dette er problemet.

Som du ser så har han skifta heile nettet....

Den rundt plugg kabeln har ingenting med turtall måler å gjer, trenge heller ikkje denne for att bilen skal gå...:)

Okei, da er jo det utelukket, at det kan være en feil..:) Har uansett montert den slik den sto i forrige bil, så den skal være OK uansett!

riktig som ole sier, sånn tror jeg det er på facelift m30 nettet også, håkon :)

jeg også det jørgen ;)

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, den tar etter, men virker som om den får for mye bænziiin.. Nå må jeg rekke bua, og hjem å pakke til å stikke å hente ny bil i morgen ;) Kommer bilder av bilen med BeBeæSs snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, den tar etter, men virker som om den får for mye bænziiin.. Nå må jeg rekke bua, og hjem å pakke til å stikke å hente ny bil i morgen ;) Kommer bilder av bilen med BeBeæSs snart

Prøv ein anna BTR da, eller sjekk att du har riktig. Antar att du har riktig da :P

Nokon er jo 2.5 bar og 325 har 3 bar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner meg meget godt merker jeg, Håkon :lol: Gjort tre ganger mere enn d jeg hadde planlagt i dag ;) Mjo, greit nok med E30'n, men vil ikke bruke den på vinteren.. Så derfor blir d handla bruksbil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble nice :D:applause:

Ja, ble ikke så ille :) Men synes faktisk den så "vassere" ut med OZ-hjula, helt ærlig..

Se der ja. Har sett verre for å si det på den måten ;)

Kommer du egentlig på e30-treffet?

Joda, ble grei :)

Blir ikke treff nei :( Bilen er syk, og skal kjøre opp på MC på fredag..

Grovt!:) Nuff said hehe

Takk takk :)

Gjor seg med RS hjula, men bilen kledde bedre futura synes jeg i så fall :) Gjør seg sikkert med mindre dekk på de :)

Nesten slik at jeg er litt enig med deg.. Hissigere ET og mere kant på OZ-hjula.. Vi får se hvordan det blir etter space, og mere senk.. Ble raskt noen cm høyere rundt om med BBS-hjula.. Skal få på 195 eller 205.40 foran, i stedet for 215.40 som står på nå.. Bak ble d perfekt, med 225.35 på 10" brei felg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sa det selv, så da sier jeg det jeg også. Slik det ser ut nå, likte jeg det bedre med futura hjula :) men som du også sier kan det jo hende det blir litt annet når du får det slik du vil ha det. uansett gøy med litt forandring. En ting jeg ser godt, er at neste gang du er i ksund skal du få ta med deg litt laminx til grøftlysa dine, kommer til å bli mye finere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...