Haakjin Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Tar turen jeg da. Mer enn pumper jeg skal ta med? Jepp, Hartge felgene mine som står på M3n din (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Joda, du gjorde d Mads, men tenkte jo ikke at d evt var feil siden den fikk bensin. ja, morsom bil Hmm, nei si d, kommer ikke på noe.. Facelift b25 hjerne da om du har mer kommer jeg ikke på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Gratulerer på forhånd, dette blir morsomt for deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Haha, tar ikke gleden på forskudd her nei, ikke f***!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Tar turen jeg da. Mer enn pumper jeg skal ta med? Jepp, Hartge felgene mine som står på M3n din (A) Haha! De står på den 328en forresten, så de blir med de! Joda, du gjorde d Mads, men tenkte jo ikke at d evt var feil siden den fikk bensin. ja, morsom bil Hmm, nei si d, kommer ikke på noe.. Facelift b25 hjerne da om du har mer kommer jeg ikke på! Okå! Har ikke til overs, men kan prøve den som står i min. Såfremt at alle ledninger nå er kobla rett, så vi ikke svir den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Det går Hehe, alt er riktig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Krysser fingrene for at alt er i orden nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Fortsatt ikke i orden.. Fy faen nå er jeg så syyykt lei.. Vet ikke mere å prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Har du prøvd absolutt alt på motoren og ledningsnettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Jaa, det vil jeg egentlig si at jeg har ja..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 da må du prøve igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Nedtur Jørgen Skjønner frustrasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Hjalp det ikke noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Det som står i tanken på PFL er ikke pumpe. Det er kun tankmåler og giver til den. FML OMG LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Det som står i tanken på PFL er ikke pumpe. Det er kun tankmåler og giver til den. FML OMG LOL Det var egentlig det jeg trodde også, som jeg nevnte igår Bare for å påpeke det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå