Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå aner i grunnen ikke jeg hva jeg prater om, men prater litt alikevel da. I stedet for å bytte hele el.nettet ville det vært en ide å tatt ut motoren å satt den på en dyno (om noen skulle hatt noe sånt i nærheten, da er det kanskje lettere åfinne feil å eliminere feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, skjerpings! Feigt å selge når du står fast ;) verksted <3

Tja, kan kanskje kalle det feigt.. Men sånn er det nå en gang.. Vi får se om det kan bli en verkstedrunde før den evt forlater gården..

Må få til det ja! For denna bilen er jo Jørgen Lie! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry:

Regner med dette er nøye gjennomtenkt å at du er 110% sikker på at du vil selge den?

Skjønner at du er dritt lei etter all motgangen du har hatt nå i det siste. Er vel plenty fisk i havet til en eventuell senere anledning.

Det er nøye gjennomtenkt ja... Absolutt. Er motgangen som har gjort at jeg har totalt mistet lysten, dessverre.. Og siden jeg ikke har noe plass og holde på å skru der bilen kan stå over lengre tid, så valgte jeg nå til slutt å selge den.

Den kommer nok i gode hender, og kommer ikke til å forlate Smøla. Så jeg kan fortsatt ha "glede" av den, og forhåpentligvis se den på veien, men med annen sjåfør.

Fisker i havet er det ja.. Så som sagt tidligere er ikke dette det siste fra meg og en E30.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei.. At jeg ikke bydde mer:(

Tja, du kom vel aldri med noe skikkelig eksakt bud da...:)

Dessuten går kompiser "først", uansett om prisen er mindre enn hva man kunne tenke seg!

Blir ny e30 ganske kjapt da?, hvordan deler beholder du da?

Det har jeg ikke tenkt særlig over. Går jo mot vinter nå snart, så vi får se hva som skjer fremover. Først skal E30`n skifte eier, og penger være på konto.. Så får vi ta det derifra.

Deler som jeg beholder, samt pris på bilen blir mellom meg og kjøper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt og solgt, den bilen der vil altid ha "Jørgen Lie" skreve med usynlig skrift på seg :)

Ja den har helt klart engasjert mange, å hadde virkelig unnet deg å fått den i orden, men som du sier det er masse å ta av rundt om kring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...