Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Solgt og solgt, den bilen der vil altid ha "Jørgen Lie" skreve med usynlig skrift på seg :)

Ja den har helt klart engasjert mange, å hadde virkelig unnet deg å fått den i orden, men som du sier det er masse å ta av rundt om kring

Kommer vel til å ha litt med bilen og gjøre i fremtiden uansett da.. Men det er den peneste bilen jeg har hatt, og den som er i best stand (sett bort fra motor som ikke går som den skal) både teknisk og karosserimessig.!!

Morsomt at så mange har fulgt med og servert komplimenter..:) og ikke minst all hjelpen jeg har fått ifb med all prøvinga..

At det er masse og ta av, i en slik tilstand, det tror jeg ikke. Et strøkent eksemplar vil jo være i en annen prisklasse.

Det som evt blir vanskelig i fremtiden en gang, blir å toppe den her med en som er bedre og ser bedre ut !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fram til neste E30 prosjekt med Jørgen Lie stempel på seg! :)

Må ikke du skape så store forventninger som jeg må leve opp til her!! :roll:

Kommer garantert noe annet.. Men nå skal E30 få være E30 en (liten??) stund, til gløden og lysten på noe kommer tilbake.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får egentlig håpe han bare har detti å slått seg nå, og att han snart kommer til fornuft å trekker salget.. har kommentert det tidligere men å selge en då sinnsykt gjennomført bil det er omtrent som å selge mora si, det går rett og slett ikke!, egentlig.. men håper bilen kommer i gode hender og att det blir en ny gjennomført Jørgen Lie e30:-) hehe men nokk klaging det kommer nokk en ny kul e30:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ha ny eier vært på besøk en tur i dag. Jeg har rydda ut litt av bilen og vi har vel blitt enige om hva som skal være med. Siden ny eier venter på salg av annen bil, så har den nå blitt plassert trygt og godt i garasjen til så lenge.! Kjenner litt på salget nå merker jeg, men samtidig glad for at ny eier er en kompis.:)

Lite bilde også da kanskje...

bc5dbfb3-fe55-e0ae.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...