minigris Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Den ruser seg opp en del, men når jeg bytta temp føler, å satte den på igjen, ble det akkurat samme som før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Få på en tenningslampe og bredbåndsmåler - så ser dere hva som skjer med tenningen og bensinen. Føler dere famler litt i blinde nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Famler i blinde kan jo så være.. Men det blir vel gjerne slik når man ikke har nok kunnskaper til å vite slike ting på egenhånd Derfor er det jo gull med folk som har peiling her som kan komme med tips, som du gjorde nå, Kristov! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Det her må da være triggerhjulet som kødder, eller en jordingsfeil - et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Hmm, skulle kanskje prøvd å bytta trigger sensoren da? Men samtidig så vet vi jo også at den som står der funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Feilen var jo ved forrige ledningsnett også, med preface-nett og følere på kassa.. Har Prøvd og jorda motor i alle himmelretninger mén.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Mitt tips til deg nå Terje, er rett å slett å begynne all feilsøking helt på nytt, man vet aldri. Uansett hvordan det var med forrige motor og ledningsnett. Sier ikke du finner feilen, men vill tro det er lurest å starte på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Føler jeg har starta på "nytt", har prøvd mye rart de siste 2dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Han er jo inne på noe da, når han faktisk har fått turtall på bilen.! Jeg leter etter facelift 2.5 hjerne til han, slik at den biten blir OK. Å sjekke plugger/huking osv er vel kanskje ikke så nødvendig? Bensinsystem prøvde han i går, som er i orden.. Nytt filter der osv. Kommer retur.. LMM har han prøvd fra Ole, samt at jeg har målt den som står der til riktig verdier.. Tipper han finner det ut snart, og at jeg kan spise caps'n min og angre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Han er jo inne på noe da, når han faktisk har fått turtall på bilen.! Jeg leter etter facelift 2.5 hjerne til han, slik at den biten blir OK. Å sjekke plugger/huking osv er vel kanskje ikke så nødvendig? Bensinsystem prøvde han i går, som er i orden.. Nytt filter der osv. Kommer retur.. LMM har han prøvd fra Ole, samt at jeg har målt den som står der til riktig verdier.. Tipper han finner det ut snart, og at jeg kan spise caps'n min og angre!!! Huking å slik er vell til ingen nytte nei, men tenker på alt det andre. Lmm, tomgangsreg., tps og slik. Men alt er vell prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Min begynte er i starten av måneden å fjuske og sperre på 5000 ca, men gav seg etter 5 sek. Fikk åsså 1 meter stikkflamme ut av begge røra når den kom til 5. Bytta bensin filter i dag å nå slutta den med det men du hadde bytta til et flette nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 D er prøvd ja Håkon Nytt filter er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Vi kan prøve hjernen min i helga Terje! Så har vi prøvd det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Har bytta TPS og spjellet fra en annen 2.5 samt innsug å dyser. Tomgangsregulator har jeg enda ikke prøvd kom jeg på! Ja vist du har bilen enda da så kan vi gjøre det Ole, selv om jeg tviler på det har noe utslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Men bilen går mye renere uten LMM tilkobla, men så fort du gir mer enn 1/4 gass, så dauer den.. Men klarer og ruse den opp til mere enn 3000rpm. Å uten vantemp føler, går den høyt på tomgang men da kan jeg gi 3/4 gass uten at den "dauer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå