Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, for en grunn. Men det er jo bare herlig...! :)

Ja, du kan så si..! Herlig er det abolutt.. Nå slipper både ny eier og jeg å styre mere med det der! Nå er det bare kos fremover med bilen. Bytte senkesett, og koble opp nye fremlykter, skifte et styrestag samt ordne eksos før det blir en runde på EU-kontroll :)

godt at feilen ble funnen:)

Absolutt! :)

Kjedelig med en så liten bagatell som ødela en hel sessong, mn bra det er fiksa!:-D

Ja, for meg er det jo kjedelig, slik sett. Men det var vel pga at minigris holdt på og bytte fordelerlokk, og var uheldig og ødela noe at han merket det. Han får fortelle hendelsen selv når han dropper innom.. Han har en b25 som han driver og shiner opp, så han flyttet over deler fra den over på motoren som står i bilen, og da han merket at det ikke var som det skulle :) Hell i uhell, mildt sagt ;)

Daa passer det med et bilde av bilen :)

Hehe, det kommer vel mere updates etterhvert tenker jeg, både med ting som gjøres, og ikke minst bilder :) Han skal få slenge ut bilder selv, evt om jeg tar bilder når vi holder på.. Er jo tross alt ikke min bil lengre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Håkon skriver, var det nok feste til rotoren, som står fast skrud i kammen, egentlig bare flaks at jeg fant det ut. :)

Holdt på og skulle bytte plugger å se over ALT nok en gang, så oppdaga jeg brudd på ene plugg ledninga, og i fjord før vi vinterlagra den, hørtes det i grunn ut som den bare gikk på 5, når jeg kjørte ned til Jørgen. Så når jeg skulle bytte den, sjekka jeg på 2.5 motoren som jeg har stående, den hadde komplett fordeler lokk med alle pluggledningene på. Tok av fordeler lokket på bilen, å de så ikke helt like ut, så tenkte også å bytte rotoren. FLAKSEN i alt dette, var at jeg knakk umbrako nøkkelen når jeg skulle løsne rotoren. Måtte prøve med en tang for å løsne skruen, å da knakk jeg også rotoren (ammatør-messig, men flaks.) Oppdaga da at at det sto en skru innom der igjen, som går i kammen, kjente med fingrene at den var løs, samt ødelagt "hode" så klarte ikke skru den fast. Tok den ut å la da merke til at denne skulle jo gå i ett spor!

Tok og flytta dette over fra 2.5 litern, og hadde et liiiiiite håp om at dette var løsninga..

Spent som jeg var, satt jeg i batteriet, koblet på plugg ledningene, å fyrte opp, wollla, bilen er frisk! :D

dpsdi6q15fjbzv6nt005.jpg

Så slik står nå bilen, venter på litt pleie, samt små fiks til eu kontroll. Men ble desverre syk i gårkveld, så bilen må bare vente noen dager til. MEEN den går, og DET er en hærlig følelse! 8)

mf1ky93z3s3g9o0d8hpw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten ut og kjøre den i kveld jeg da, siden den fortsatt står i mitt navn og er forsikret på meg, og jeg er snart kommer til kai på fritur fra båten ;)

Hehe, ja den står nok i ditt navn enda, men nøkkelen, den er med meg 8)

Gratulerer minigris! :D blir knall å la denne få kjørt seg litt snart? ;)

god bedring forresten ;)

Ja det skal bli en god følelse når denne skal kjøres til verkstedet på eu kontroll, blir vel den eneste turen med den på vinterføre :) Takk for det ja! :) Håper å bli frisk fort, så jeg kan få fortsette med bilen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...