Jørgen Lie Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Ble veldig bra ja. Er dette settet TÜV-godkjent? Takk for det Ja, TÜV-papirer følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Joda, ble ikke så ille dette, Anders Å det var ikke bare tull ser du hehe Hehe, neei, du rodde fint i land den der Merket noe om det har seget litt sammen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Joda, ble ikke så ille dette, Anders Å det var ikke bare tull ser du hehe Hehe, neei, du rodde fint i land den der Merket noe om det har seget litt sammen eller? Nei, har ikke fått sjekka.. Jobba i dag, samt montert ny lakka E30.. Sjekk ut Nikon 2010 på profilen min på Facebook, ser du en annen pen E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Fi fan.. Ser ut til at den kommer til og bli grom Huff, er nødt for og skaffe meg en etræddve engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Jaa, den blir feit 18" Compomotive hjul, halvbur M-tech interiør pluss to bøtter til bane-kjøring.. Går riiimelig greit også, for å si d slik Hehe, jaa, bare å finne den rette Lurer selv på å avskilte rød-treddven til vinteren. Ta en shining på diverse.. Prøve å komplettere M-tech1 stylingen også, å få av de rieger-skjørta.. Videre er planen å finne en bra facelift 4-dørs å ha M-tech2 på, slik at jeg har begge "tidsepokene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Det gjorde seg skikkelig godt med nytt stuk. Jeg synes egentlig høyden på bilen er perfekt som den er. Du skal jo kjøre den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Det gjorde seg skikkelig godt med nytt stuk. Jeg synes egentlig høyden på bilen er perfekt som den er. Du skal jo kjøre den også Jaa, ble myye bedre dette ja Senka omtrent 2cm foran.. Den er tilnærmet så perfekt som d kan bli alle fall.. Kanskje en ørliten cm ned forran, evt samme i heving bak.. Slipper at den steiler i front nå alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Blei lav og fin! Genial løsning på justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Ser bra ut Jørgen Gi gjerne en tilbakemelding etter du har fått kjørt dem litt. Perfekt høyde nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 blei bra dette her, nydelig bil! syns bildene ble bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Blei lav og fin! Genial løsning på justerbart Hadde egentlig en liten skepsis til den metoden her, men så langt virker d kurrant ja Ser bra ut Jørgen Gi gjerne en tilbakemelding etter du har fått kjørt dem litt. Perfekt høyde nå Kjørte noen mil i går, å må si de fungerer greit. Har ikke justert demperne på det hardeste, men lurer på å prøve det for å se om det utgjør noe.. Jeg hører en liten "fjærlyd", slags smell, på høyresida når jeg kjører i kraftige dumper i litt fart, men får se om det "går seg til", eller om jeg må av med det igjen å se om noe ikke er riktig.. blei bra dette her, nydelig bil! syns bildene ble bra også Takk for det. Kjekt å høre slike kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Okej Men du kjører koni, ikke de tilhørende demperene til sette nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Okej Men du kjører koni, ikke de tilhørende demperene til sette nei? Nei, tok nok ut Koniene for å prøve de som var med.. Er mindre trege bevegelser opp og ned foran nå.. Litt mere kontant over humper osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 jada, er så irriterende og legge ut bilder. For det er noen som kan en hel del her. Og begynner og krangle om det ene og det andre. Vanelig man i gata med speilrefleks skjønner jo ikke en dritt, så jada. Er under ditt nivå for bildetagning vaffal:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå