Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

De hadde nok vært griiisefete på E30 ja ;) Å det finnes jo noen alternativer utenom disse også da, som ikke alle andre har :)

Jepp! Tenke utenfor boksen og adaptere så kan man komme langt ;)

Kan bli litt tøft med panseret, samtidig som det ikke kan :P

Hadde vært moro og sett det pusset ned og polert opp egentlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin farge, bilen er litt for pent og passer ikke til rat-look synes jeg.

Den kunne sårt trengt noen andre felger enn Azev'ene og mer senk ;)

Nei d kan vel diskuteres om d passer eller ikke.. Men som sagt, kun et prøveprosjekt.

Ja, andre felger trenger den, alle fall en tomme større :) Nå har jeg juster heeelt ned foran, noe som tilsier 85mm senking. Planer om å skaffe senkeskåler foran, så går den enda 1cm ned. Nå er jo ikke fronten av den laveste da, så det er ekte senk, og ikke plastikksenk...

Hva er du ute etter da? :) Kantfelger eller ikke? Håper du prøver å finne noe som ikke mange andre kjører med.

Er egentlgi åpen for både kantfelger, og vanlige felger :) Men ja, problemet blir nok å finne noe som INGEN andre kjører med ;)

Jepp! Tenke utenfor boksen og adaptere så kan man komme langt ;)

Kan bli litt tøft med panseret, samtidig som det ikke kan :P

Hadde vært moro og sett det pusset ned og polert opp egentlig :D

Stemmer ;)

Joda, d kan da bli noe, men må vente til det ruster litt mere.. D blir nok ikke en permanent løsning, men fant ut at d kunne vært morsomt å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli litt kult med det panseret hvis det ruster skikkelig ;)

Felgvalg er alltid spennende, er jo maange muligheter der ute. Faktisk litt rart det ikke er flere Futura-E30r her inne... :-k Men klager ikke over det altså, hehe. Da kan jeg ha de litt for meg selv...enn så lenge. Så får vi se hva neste sesong bringer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, vi får se hva som skjer med panseret ;) Har fortsatt d vanlige røde, så no stress å bytte igjen!

Jaa, det er det, og mulighetene er mange ja, om man klasker nok cash på bordet ;) Mjaa, like greit at det ikke er så mange da ;) hehe.. Enn så lenge ja, kanskje.. Neste sesong håper jeg blir spennende, både for min bil og andres biler, bl.a din :) Har som du ser revet av riegerskjørta, så nå har jeg funnet frem M-tech skjørta.:) Disse trenger å bli pusset ned og lakkert osv.. Så får håpe d blir en bra update til våren, om det ikke skjer før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du ute etter da? :) Kantfelger eller ikke? Håper du prøver å finne noe som ikke mange andre kjører med.

Er egentlgi åpen for både kantfelger, og vanlige felger :) Men ja, problemet blir nok å finne noe som INGEN andre kjører med ;)

Som Anders sier: Adaptere er din venn ;)

Det er ikke vanskelig å finne noe ingen andre kjører med, men å samtidig finne noe som er kult, det er ikke alltid like lett. Skal jo også sies at mye handler om hvor mye dollars du er villig til å bruke på hjul også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blar man opp nok dollars så kan man få laget seg akkurat de felgene man vil. Jeg har mer og mer fått smaken på skjeldne/uvanlige felger til E30, for ingenting er mer irriterende enn å komme på treff med ett sett gromme felger, også har to andre E30 de samme liksom. Nei, let opp noen perler av noen felger som ingen andre har og kjør på. Hehe.

Med nye hjul og M-tech skjørt blir dette 1 stk feit E30 ja :)

P.S: Kerscher har mye kult ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Anders sier: Adaptere er din venn ;)

Det er ikke vanskelig å finne noe ingen andre kjører med, men å samtidig finne noe som er kult, det er ikke alltid like lett. Skal jo også sies at mye handler om hvor mye dollars du er villig til å bruke på hjul også da :)

Jada, d er en mulighet d :)

Nei, de må være både sjeldne OG se bra ut... Dollars kan en vel begynne å legge av allerede føler jeg :P

Ja, blar man opp nok dollars så kan man få laget seg akkurat de felgene man vil. Jeg har mer og mer fått smaken på skjeldne/uvanlige felger til E30, for ingenting er mer irriterende enn å komme på treff med ett sett gromme felger, også har to andre E30 de samme liksom. Nei, let opp noen perler av noen felger som ingen andre har og kjør på. Hehe.

Med nye hjul og M-tech skjørt blir dette 1 stk feit E30 ja :)

P.S: Kerscher har mye kult ;)

Nei, akkurat det samme tenker jeg også, d må være OMTRENT one of a kind.. Så d blir nok å lete freover høsten/vinteren ja :)

Jaa, håper det blir bra med komplett M-tech1 nå altså..!!

Ja, har merka meg at Kerscher har noe som er brukende ;)

Åssen får man driten til å ruste? ;O

Jeg gjorde det kanskje tungvindt, men pussa ned panseret til alt var stål.. Så stakk jeg på moloen å bada d i saltvann, for så å helle bensin på d å tenne i hele greia :lol:

Mesteparten av det som er mørkt nå er mest svidd, men ser at d har begynt å dannet rust allerede :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...