Jørgen Lie Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Mener jeg har sett den et eller annet sted før skjønner du, forumet her kanskje? I den "jentebiltråden" muligens? Neei, egentlig vanskelig for å tro at hun har lagt ut bilder her egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Du hadde nok rett. Det var denne jeg forvekslet den med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Var jo ikke heeelt ulik da, med raskt øyekast.. Men var ikke samme bilen nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Originalspoileren er fin den, jeg var fornøyd med den også egentlig, men når jeg monterte mtech 1 spoileren for å se, var jeg ikke i tvil om at den måtte bli! Prøv, så skal du få se http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=144483 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Originalspoileren er fin den, jeg var fornøyd med den også egentlig, men når jeg monterte mtech 1 spoileren for å se, var jeg ikke i tvil om at den måtte bli! Prøv, så skal du få se http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=144483 Ja, du har kanskje ett poeng der.. Men uansett blir det ikke så store påkoster nå før jeg begynner på sjøen igjen.. Hardt å være student, betale på huslånet, leie på leiligheta, strøm å ALT d andre Først på ønskelista står egentlig andre felger og fremstoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Denne går helt riktig retning hvertfall! Startec til fordel for de stygge som står på nå blir hvertfall skikkelig bra. Liker heller ikke felgene, rattet og fremstolene, så hvis du skal bytte ut alt dette blir denne nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Denne går helt riktig retning hvertfall! Startec til fordel for de stygge som står på nå blir hvertfall skikkelig bra. Liker heller ikke felgene, rattet og fremstolene, så hvis du skal bytte ut alt dette blir denne nydelig! Ja, gleder meg til å få på lyktene.. Må bare skaffe orginale pæreholdere bak først. Felgene serr litt bedre ut irl faktisk, men ja, de skal vike til fordel for noen andre. Rattet SKAL ut, stolene skal også ut etterhvert som jeg finner meg m-tech evt skinninteriør. Bilen skal bli nydelig ja var planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Litt info: M-tech 1 front og hekk Sideskjørt fra rieger? M3-Speil 18" felger, husker ikke merket.. (215.35.18) Cobra fremstoler Tårnstag forran Senket 60/60 Sorte DE-lykter Startec bak vil bli montert snart Grenrør Effektanlegg Pynteringer rundt skiver i speedometer Shortshift El-takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 fin denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Ja, men skal bli enda "bedre".. Litt bytting av div ting å smådetaljer skal fikses opp..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Da har Mr.Silver vært innom med lykteholdere, så nå kan d bare bli helg slik at jeg får hjem å montere starteclyktene å vaske/shine bilen De andre baklyktene kommer sikkert til salgs etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Grattulere med ny bil. fin denne. Litt jalla felger men. Jeg var å så på en 325 e30 når jeg leita etter bil, å den hadde helt like stole. Lurer på om det kan være samme bilen? Men lite trolig da den er vel ikke VE registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Grattulere med ny bil. fin denne. Litt jalla felger men. Jeg var å så på en 325 e30 når jeg leita etter bil, å den hadde helt like stole. Lurer på om det kan være samme bilen? Men lite trolig da den er vel ikke VE registrert? Takk du Ja, bilen er OK den ! Felgene skal nok selges etterhvert ja.. Tror nok ikke d er samme bilen nei. Synd de ikke er litt "penere", for de er knallgode å sitte i faktisk.. Men redd de på vike til fordel for BMW-stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Ikke dum den bilen du har skaffet deg der. Må bare slite med å få tak i mtech1 sideskjørt, så er den jo ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Ikke dum den bilen du har skaffet deg der. Må bare slite med å få tak i mtech1 sideskjørt, så er den jo ferdig Hehe, ja, å vingen tenkte jeg også egentlig Får ta dette etterhvert, om det i hele tatt er å få tak i.. Men d må d vel være til riktig pris ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå