Haakjin Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 For all del , bilen er en perle, men du mangler noe for å få den komplett , å det har jeg samme faan tilstand , jeg har det! IKKE DU! takk din fjott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 For all del , bilen er en perle, men du mangler noe for å få den komplett , å det har jeg samme faan tilstand , jeg har det! IKKE DU! takk din fjott D høres egentlig ut som at hvis du hadde fått to alternativer: Alternativ 1: Min bil/tilsvarende Alternativ 2: M-tech 1 vinge Så hadde du valgt alternativ nr.2 Men nok OT nå, sweet seventeen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Er så glad for at jeg endelig klarer å provosere litt tilbake jeg Jørgen ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Jørgen, må fyre opp med et slikt stance som det her på din nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Denne så jo griselekker ut! Bortsett fra skiltet Kan jo bli noe i den gaten der da, bare med komplett M-tech1 Men kommer nok til å senke så mye som jeg får til, uten at d blir stygt.. Felger er uvisst enda, men oppgradering må til der også Lurer på å kjøpe toning til rutene i morgen, om jeg husker det.. Svak toning rundt om hele bilen.. Tror om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hva med kopperrutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 De ligger i Halsa, så de får jeg ikke montert uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hm, jeg som håpte du hadde droppet å kjøpe de Men svak toning rundt om på hele bilen kan bli bra det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Avtalen min ang kjøp av de rutene var vist ikke gyldig.. De er solgt til noen andre ! Blir vel kanskje toning da ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hahaha, jeg lurer på om jeg vet hvem som har kjøpt dem... Nå lukter det fight her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Tror ikke d var winschetser..? For han som vistnok hadde kjøpt de var på vei for å hente de.. Ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Det er nok winchester ja... !!! Åssen har du planlagt å drepe han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Såpass ja.. Det synes jeg faktisk var litt dårlig gjort, både av han og selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 0,30mm klaring på ventilene på M20 er å anbefale. Du vil merke at den blir merkbart sprekere.. De som har skrudd noen år på M20 kjører med 0.30mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Helt enig, han burde skamme seg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå