Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ooops ser nå at forrfelgen på bbs'ene er mye mindre enn bakfelgen, skal endres etter jeg er ferdig med stasjonsvogna :D

Nesj, ikke så veeldig mye mindre med tanke på at felgen foran er lengre unna, samt mindre bredde.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil, Pen senk !. Det ligger noen 17'' alpina replika felger til salgs på nettet for 6000. 4x100, her er dem spot on! ;9

Takk for det :) Senken er vel "piffa" opp (ned) litt her, men tror ikke det skal være mye.. De Alpina-replikaene er vel Torek sine, og de er solgt mener jeg. Nydelige hjul ja! Meeeen, savner kant... :roll:

RS hadde gjort gammelskøyta komplett 8) Når skal du få på sideskjørtene?
Jaa, det hadde de absolutt gjort!!! Må vel bare starte å spare tenker jeg, for slike hjul jeg ha.. 8)

Sideskjørtene kommer på når forholdene tilsier det.;) Blir vel til våren. Da jeg tok av rieger-skjørta fant jeg to pittesmå rustdannelser, så skal få punktblåse disse og behandle først, slik at de ikke blir værre..:)

Shit, trodde først du hadde kjøpt deg RS'er jeg, når jeg så det første bildet :lol: Men så så jeg at det var photoshopping. Ble knall da! Løp & kjøp! :mrgreen:

Hehe, blir nok med shopping enda ja ;) Ja, ble knall ja!!! Må nok vente litt før jeg kan løpe å kjøpe da :cry: Holder på å lete for fult da for å si det sånn..:) Blir ikke mye igjen til hus, evt sette opp garasje, om jeg skal komplettere ønskelista på begge bilene :mrgreen: Blir vel 20" på E91`n også til våren ser det ut for :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...