Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Få kjøpe stylingen din, NÅ! =P~

Hva byr du da? Må ikke glemme de originale sideskjørtene jeg har liggende innelåst heller da... :wink:

Skrevet
Ooops ser nå at forrfelgen på bbs'ene er mye mindre enn bakfelgen, skal endres etter jeg er ferdig med stasjonsvogna :D

Nesj, ikke så veeldig mye mindre med tanke på at felgen foran er lengre unna, samt mindre bredde.. :wink:

Skrevet

Mye skal du ha for å vurdere salg da? :roll:

Det er jeg usikker på, men om du virkelig er intr, så vet du nok ca hva dette er verd? Alt er jo til salgs for rett pris :twisted:

Skrevet

nydelig bil, Pen senk !. Det ligger noen 17'' alpina replika felger til salgs på nettet for 6000. 4x100, her er dem spot on! ;9

Skrevet

Shit, trodde først du hadde kjøpt deg RS'er jeg, når jeg så det første bildet :lol: Men så så jeg at det var photoshopping. Ble knall da! Løp & kjøp! :mrgreen:

Skrevet
nydelig bil, Pen senk !. Det ligger noen 17'' alpina replika felger til salgs på nettet for 6000. 4x100, her er dem spot on! ;9

Takk for det :) Senken er vel "piffa" opp (ned) litt her, men tror ikke det skal være mye.. De Alpina-replikaene er vel Torek sine, og de er solgt mener jeg. Nydelige hjul ja! Meeeen, savner kant... :roll:

RS hadde gjort gammelskøyta komplett 8) Når skal du få på sideskjørtene?
Jaa, det hadde de absolutt gjort!!! Må vel bare starte å spare tenker jeg, for slike hjul jeg ha.. 8)

Sideskjørtene kommer på når forholdene tilsier det.;) Blir vel til våren. Da jeg tok av rieger-skjørta fant jeg to pittesmå rustdannelser, så skal få punktblåse disse og behandle først, slik at de ikke blir værre..:)

Shit, trodde først du hadde kjøpt deg RS'er jeg, når jeg så det første bildet :lol: Men så så jeg at det var photoshopping. Ble knall da! Løp & kjøp! :mrgreen:

Hehe, blir nok med shopping enda ja ;) Ja, ble knall ja!!! Må nok vente litt før jeg kan løpe å kjøpe da :cry: Holder på å lete for fult da for å si det sånn..:) Blir ikke mye igjen til hus, evt sette opp garasje, om jeg skal komplettere ønskelista på begge bilene :mrgreen: Blir vel 20" på E91`n også til våren ser det ut for :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...