Østgaard Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Du har jo alltids bilda jeg sendte til deg du kan legge ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Du har jo alltids bilda jeg sendte til deg du kan legge ut da Har nok ikke det, for leverte inn pc`n min til rep i går, så har lånepc alle bildene ligger på bærbar-harddisken, som ligger hjemme på Smøla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Du har jo alltids bilda jeg sendte til deg du kan legge ut da Har nok ikke det, for leverte inn pc`n min til rep i går, så har lånepc alle bildene ligger på bærbar-harddisken, som ligger hjemme på Smøla Du får si ifra om jeg skal sende bilda en gang til eller legge de ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Neida, Kenneth kommer snart, så tar bilder da Ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Får ikke lasta opp bilder fra iPhone, så kommer bilder av felgene i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Teeeeeit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 du får vel til azev hjula til slutt ble nysgjerrig jeg nå, på hvilke hjul du har handla deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Ja, skal prøve å i morgen om formen er bedre.. Ligger med influensa nå så ! Hehe, er ikke så spennende.. Brock B2, 9x16" ET30 rundt om... Kommer vel bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 slik å forstå. god bedring da jørgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Jess Jo takk.. Går riktig vei nå, men er ikke på landslaget enda nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Her er "ny" felgene... Greit å ha litt å velge i i tilfelle jeg ikke finner det jeg vil ha til våren Brock B2 9x16" rundt om, ET30.. Blir vel å space litt tenker jeg.. Sitter ballong 205.55.16 på nå, men skal montere 205.40.16 på alle 4 hjula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Hehe, du skal ikke se bort fra at 55-profil hadde vært litt morsomt. Du burde prøve dem på bilen og gi oss en liten smak på det før du monterer 40-profil på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Hehe, kanskje det ja.. Noen skikkelig før og etter bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 hakke vurdert rs kopiene til Polardego da? 17x8 bak og 17x8 foran , bare space og leke seg det. Har BBS klistremerker du kan kjøre i banene på dem også. Kan få tak i senterkopp merker til deg og med røde merker og gull bbs skrift ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 hakke vurdert rs kopiene til Polardego da? Ja, også kjøper du en bmw e30-kopi i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå