Markus E30 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Bilder bilder bilder! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Kommer som sagt bilder i helga. Er vel mørkt når jeg kommer hjem i kveld, men d skal bli. Må få seg en real vask og shining først.. Alt for skitten til å legge ut skrytebilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Kommer som sagt bilder i helga. Er vel mørkt når jeg kommer hjem i kveld, men d skal bli. Må få seg en real vask og shining først.. Alt for skitten til å legge ut skrytebilder. Flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Grattulere med ny bil. fin denne. Litt jalla felger men. Jeg var å så på en 325 e30 når jeg leita etter bil, å den hadde helt like stole. Lurer på om det kan være samme bilen? Men lite trolig da den er vel ikke VE registrert? Takk du Ja, bilen er OK den ! Felgene skal nok selges etterhvert ja.. Tror nok ikke d er samme bilen nei. Synd de ikke er litt "penere", for de er knallgode å sitte i faktisk.. Men redd de på vike til fordel for BMW-stoler Ja stolene er ikke akkurat pene. Var det jeg også tenkte når jeg så dem i den bilen jeg var å så på. Men sikkert gode å sitte i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Her kommer en lite bildeupdate.. Fortsatt ikke fått vasket bilen, men er noen i nesten dagslys om ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Har sansen for bilen din! Er veldi fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Jaa, fått sett litt over den i dag å vært på en kjøretur i kveld.. Har foresten tatt av Playboymerket og navnet, bare så d er sagt.. Usikker på om jeg skal begynne å vaske den siden d er 5-10minusgrader ute.. men samtidig er den så skitten at jeg må få av noe.. Motorvask med kraftig avfetting skal også gjøres, har en liten mistanke om at d er oljelekasje en plass i fremkant av motor. Oljeskift blir vel også utført i løpet av ferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Fet e30! Lurer på om jeg så deg kjøre gjennom molde sentrum for ikke mange dagene siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Fet e30! Lurer på om jeg så deg kjøre gjennom molde sentrum for ikke mange dagene siden. Takk Neeei, håper virkelig ikke du så bilen min i Molde nei.. Har stått godt lagra hjemme på Smøla den siste uka, å resten av tida siden oktober har den stått inne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Se der ja Jørgen Supre greier vettu Nå ønsker vi oss bare ''bare'' veier og sol Liker ikke orginal speilene bedre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Så jo veldig bra ut dette Jørgen Den lista på bagasjelokket, vet du om det er mtech1 list? Har den samme selv ser du, kjøpte den av Eirik Viste her inne, men hverken han eller meg visste om det var mtech ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Ja, er stort sett bare veier her, problemet er avstikkerne og veiene til og fra folk til hovedveien som er islagt... Sol er d jo i massevis av her alle fall Takk for d Trond. Lista på bagasjelokket er bare en vanlig orginal list. M-tech1 lista er noe større en dette. Sjekk ut på Koed så ser du hvordan den ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 ombygget denne ? hva var det i orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 ombygget denne ?hva var det i orginalt? Den er nok ombygd ja. Var org 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå