Jørgen Lie Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 venter i spenning. så at du har lurt på film på grøftlysene dine tidliger, prøv laminx. funker bra, spesielt kjekt om du har splitter nye grøftlys. kjøpte mine i april hadde på film, demontert og tok av filmen for ei uke siden, ser fremdeles ut som nye så ser det temmelig proft ut Ja, lurer på å prøve det Kjøpte du ferdig skjært, eller gjorde du dette selv? Mye stress og bestille? Høres lovende ut dette Jørgen Begynner nok og bli noen som ser fram til våren og få ut bilene sine nå (inklusive meg) Joda, skal være en grei tankegang dette Jaa, fytti.. Gleder meg som bare dét Her er forresten et stemningsbilde fra i dag.. Måtte ut og lufte han litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Gleder meg til vi skal ta bilder i sommer, Jørgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Ja, det blir freeeesht Du får være med Roy utover hit ei helg da vett Bestemora hans bor rett borti hugget her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Haha, var ikke en slik photoshoot av bestemoren hans jeg tenkte på da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Haha, var ikke en slik photoshoot av bestemoren hans jeg tenkte på da. Syke tanker du har da mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Ja, lurer på å prøve det Kjøpte du ferdig skjært, eller gjorde du dette selv? Mye stress og bestille? Ingen stress å bestille. fra hjemmesida deres får du ikke kjøpt ferdig skjært til preface. Bestilte en "rull" og kutta selv, begge gangene. Veldig enkel å ha på, bare ta deg god tid og ha en varmepistol klar, så går det godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Koster på Blir bra denne Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Høres bra ut Jørgen! Skal muligens til Tyskland før sommern (kanskje-kanskje) for å besøke noen venner nedi der sammen med gamlingen. De bor en halvtimes kjøring unna felgen-garage så regner med jeg kommer til å legge av litt penger framover for så å ta med meg felger hjem Så du får si ifra hvis du har noen lignende planer Som sagt så er d veldig usikkert enda p.g.a. det begynner å bli litt sent på året for å dra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Ingen stress å bestille. fra hjemmesida deres får du ikke kjøpt ferdig skjært til preface. Bestilte en "rull" og kutta selv, begge gangene. Veldig enkel å ha på, bare ta deg god tid og ha en varmepistol klar, så går det godt Aha, kanskje jeg får bestille en rull til våren da Koster på Blir bra denne Jørgen Jaa, må få litt den også Håper og tror det skal bli et greit eksemplar etterhvert ja Høres bra ut Jørgen! Skal muligens til Tyskland før sommern (kanskje-kanskje) for å besøke noen venner nedi der sammen med gamlingen. De bor en halvtimes kjøring unna felgen-garage så regner med jeg kommer til å legge av litt penger framover for så å ta med meg felger hjem Så du får si ifra hvis du har noen lignende planer Som sagt så er d veldig usikkert enda p.g.a. det begynner å bli litt sent på året for å dra. Såpass du ja.. Hmm.. Stor bil skal dere kjøre med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Høres bra ut Jørgen! Skal muligens til Tyskland før sommern (kanskje-kanskje) for å besøke noen venner nedi der sammen med gamlingen. De bor en halvtimes kjøring unna felgen-garage så regner med jeg kommer til å legge av litt penger framover for så å ta med meg felger hjem Så du får si ifra hvis du har noen lignende planer Som sagt så er d veldig usikkert enda p.g.a. det begynner å bli litt sent på året for å dra. RKM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Landcruiser varebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 RKM ??? Landcruiser varebil Akkurat ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Bilen din mangler innpå her Jørgen! http://www.bmwccn.no/moreogromsdal/kenneth_remsy.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Jaa, men har lyst til å montere sideskjørt og nye felger først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå