Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

venter i spenning. så at du har lurt på film på grøftlysene dine tidliger, prøv laminx. funker bra, spesielt kjekt om du har splitter nye grøftlys. kjøpte mine i april hadde på film, demontert og tok av filmen for ei uke siden, ser fremdeles ut som nye :wink: så ser det temmelig proft ut

Ja, lurer på å prøve det :) Kjøpte du ferdig skjært, eller gjorde du dette selv? Mye stress og bestille?

Høres lovende ut dette Jørgen :)

Begynner nok og bli noen som ser fram til våren og få ut bilene sine nå (inklusive meg) :P

Joda, skal være en grei tankegang dette ;)

Jaa, fytti.. Gleder meg som bare dét 8)

Her er forresten et stemningsbilde fra i dag.. Måtte ut og lufte han litt ;)

pl85d857ee6tacbgv3k7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, lurer på å prøve det :) Kjøpte du ferdig skjært, eller gjorde du dette selv? Mye stress og bestille?

Ingen stress å bestille. fra hjemmesida deres får du ikke kjøpt ferdig skjært til preface. Bestilte en "rull" og kutta selv, begge gangene. Veldig enkel å ha på, bare ta deg god tid og ha en varmepistol klar, så går det godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut Jørgen! Skal muligens til Tyskland før sommern (kanskje-kanskje) for å besøke noen venner nedi der sammen med gamlingen. De bor en halvtimes kjøring unna felgen-garage så regner med jeg kommer til å legge av litt penger framover for så å ta med meg felger hjem :) Så du får si ifra hvis du har noen lignende planer :) Som sagt så er d veldig usikkert enda p.g.a. det begynner å bli litt sent på året for å dra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen stress å bestille. fra hjemmesida deres får du ikke kjøpt ferdig skjært til preface. Bestilte en "rull" og kutta selv, begge gangene. Veldig enkel å ha på, bare ta deg god tid og ha en varmepistol klar, så går det godt :)

Aha, kanskje jeg får bestille en rull til våren da :)

Koster på :)

Blir bra denne Jørgen ;)

Jaa, må få litt den også ;) Håper og tror det skal bli et greit eksemplar etterhvert ja :)

Høres bra ut Jørgen! Skal muligens til Tyskland før sommern (kanskje-kanskje) for å besøke noen venner nedi der sammen med gamlingen. De bor en halvtimes kjøring unna felgen-garage så regner med jeg kommer til å legge av litt penger framover for så å ta med meg felger hjem :) Så du får si ifra hvis du har noen lignende planer :) Som sagt så er d veldig usikkert enda p.g.a. det begynner å bli litt sent på året for å dra. :)

Såpass du ja.. Hmm.. Stor bil skal dere kjøre med da? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut Jørgen! Skal muligens til Tyskland før sommern (kanskje-kanskje) for å besøke noen venner nedi der sammen med gamlingen. De bor en halvtimes kjøring unna felgen-garage så regner med jeg kommer til å legge av litt penger framover for så å ta med meg felger hjem :) Så du får si ifra hvis du har noen lignende planer :) Som sagt så er d veldig usikkert enda p.g.a. det begynner å bli litt sent på året for å dra. :)

RKM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...