H_Vatn Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 ja det var en mulighet på noen, er avbildet slike i en ekstra utstyr katalog jeg har en plass Har du en god gammel katalog med E30-alternativer som nybil?????? det har da jeg og en plass:P kjekt og ha;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Teitinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Litt kjedelig med de 17 tommerne at bilen ikke blir noe helt for seg selv ja, stemmer heller for at du går for noe litt mer eksklusivt! (da blir det naturligvis mer sjeldent i samme slengen ) Hva skjer med Azev hjula da? Fungerer jo mer enn godt nok som en midlertidig løsning de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 ja det var en mulighet på noen, er avbildet slike i en ekstra utstyr katalog jeg har en plass Har du en god gammel katalog med E30-alternativer som nybil?????? det har da jeg og en plass:P kjekt og ha;) Ja, mye spennende inni den serru:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Litt kjedelig med de 17 tommerne at bilen ikke blir noe helt for seg selv ja, stemmer heller for at du går for noe litt mer eksklusivt! (da blir det naturligvis mer sjeldent i samme slengen ) Hva skjer med Azev hjula da? Fungerer jo mer enn godt nok som en midlertidig løsning de! Mm, men samtidig tror jeg de blir bra på bilen, så er det jo bare å selge til neste år om jeg finner meg noe annet, samt får spart opp mere cash. Azev-hjula ligger på stedet hvil.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de De er ikke noe å sette på bilen pr dags dato i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Ja, mye spennende inni den serru:) Det tviler jeg ikke på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Kan ta azev hjula i inbytet med futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Med hvor mye i mellom da? De trenger kraftig oppussing, og muligens retting på ene bakfelgen for å bli 100% !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Det kan vi jo ta på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Det gledes til våren ja!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Sikle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Er ikke feil det her Prøvd med blanke nyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Sikle! Står du ute i garasjen din nå? Er ikke feil det her Prøvd med blanke nyrer? Neeei, har heller aldri tenkt å prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Nei vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Er ikke noe glad i blanke nyrer I alle fall ikke når listverk er sort.. Da blir d feil brytning i mitt kjøtthode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå