Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper og tror det skal bli meget bra ;) Setene trenger en kraftig shine`ing, men det må jeg vel klare. Har ikke sett de selv enda, men regner med jeg kjører til Ålesund i morgen eller onsdag og henter de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og tror det skal bli meget bra ;) Setene trenger en kraftig shine`ing, men det må jeg vel klare. Har ikke sett de selv enda, men regner med jeg kjører til Ålesund i morgen eller onsdag og henter de :)

Er nok mulig å redde disse ja ;) Trenger ikke hente dem, jeg kan ta dem jeg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må få tak i noe god-stoff som fungerer ;) Eksos hadde noe som funket bra så d ut som, så vi får se om jeg får tak i noe slikt :)

Han som seta står med har jo slikt på lager, hadde iallefall plenty :)

Jeg har jo blått stoffinteriør nå, så trenger vell egentlig ikke produkt til sort skinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa, ser helst jeg får selge det komplett da, siden jeg ikke har bruk for noe av det ;) Men om noen andre trenger de foran, så kan vi jo evt bli enige da. Menne, jeg må se over de først. Har kun lagt de inn i bilen, har ikke fått sett over det så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av stolene! Er nok litt jobb med de, men de kan nok reddes.:) Noen som vet hvor jeg kan skaffe sidetrekkene som er slitt hull i ?

Trenger også dette, om noen vet av/har liggende:

Dekslene over mekanisken som justerer setene.

Plasthendlene som skal være over vippefunksjonen for adkomst bak.

1 justeringshjul for fremre sittepute

gjuh1uoe6ba5nuzw7a57.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...