Markus E30 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 FU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Takk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Takk ja Får håpe de blir bra i bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Håper og tror det skal bli meget bra Setene trenger en kraftig shine`ing, men det må jeg vel klare. Har ikke sett de selv enda, men regner med jeg kjører til Ålesund i morgen eller onsdag og henter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Håper og tror det skal bli meget bra Setene trenger en kraftig shine`ing, men det må jeg vel klare. Har ikke sett de selv enda, men regner med jeg kjører til Ålesund i morgen eller onsdag og henter de Er nok mulig å redde disse ja Trenger ikke hente dem, jeg kan ta dem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Blir bra Jørgen. Autoglym og Meguiars er stikkord for shining! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Ja, må få tak i noe god-stoff som fungerer Eksos hadde noe som funket bra så d ut som, så vi får se om jeg får tak i noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Ja, må få tak i noe god-stoff som fungerer Eksos hadde noe som funket bra så d ut som, så vi får se om jeg får tak i noe slikt Han som seta står med har jo slikt på lager, hadde iallefall plenty Jeg har jo blått stoffinteriør nå, så trenger vell egentlig ikke produkt til sort skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Såpass ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Da blir det roadtrip for å hente skinnstolene i morgen Om noen er intr i dørtrekk i skinn til E30 4-dørs, ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Da blir det roadtrip for å hente skinnstolene i morgen Om noen er intr i dørtrekk i skinn til E30 4-dørs, ta kontakt Skulle hatt to nye bak. Fått seg ei rift baki, på ene siden! Er de strøkne og uten hull til el- heis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Tjaa, ser helst jeg får selge det komplett da, siden jeg ikke har bruk for noe av det Men om noen andre trenger de foran, så kan vi jo evt bli enige da. Menne, jeg må se over de først. Har kun lagt de inn i bilen, har ikke fått sett over det så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Bilder av stolene! Er nok litt jobb med de, men de kan nok reddes. Noen som vet hvor jeg kan skaffe sidetrekkene som er slitt hull i ? Trenger også dette, om noen vet av/har liggende: Dekslene over mekanisken som justerer setene. Plasthendlene som skal være over vippefunksjonen for adkomst bak. 1 justeringshjul for fremre sittepute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Morsomt med litt snadder til gammeldampen. Dette blir flottings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 http://cgi.ebay.com/LEATHER-SEAT-COVER- ... 3caba26e21 Var dyrt nokk for setetrekk. Når de har alt de reklamere for der har de helt sikkert det andre du trenger og! Funnet deg baksete da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå