Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liker punghåret på ronal bamsen, er det ekstrautstyr/custom? :lol:

Blir nok bra med felgene! Endelig fått ordentlig svar fra forhandleren nå?

Jess, extra-custom-special-prize-4-u-laget ;)

Du tar nok feil ang de du tror det er min gode mann 8) Disse kommer fra Tyskland, ikke USA..:)

Blir nok knall med de felgene du skal ha ja tenker jeg. Tror ikke jeg har sett det på rød E30 som jeg kan huske.

Knallfin bil med M-tech.

Hmm, vet du hvilke felger jeg skal ha? Eller mente du kosebamse-felgene? :lol:

Jaa, gleder meg til å montere M-tech skjørtene!! Har også skaffet en bakluke til, som skal være helt clean, uten vinge. Kjekt og bytte litt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen bildet, og om det er felgen under bamsen du skal ha, så vet jeg det ja.

Jeg vet også at bamsefelgen fra Ronald kun kommer o 14" desverre.

Jeg har en venninne som har en facelift coupe med samme farge som din, og hun hadde ikke vinge på den i begynnelsen. Og den var helt nyydelig clean. Rød E30 er win!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. Da skjønner jeg.:) Våken mann du! Nei jeg har heller ikke sett disse på rød bil tror jeg.. Så håper det blir bra..

Like greit den ikke kommer i noe større tenker jeg vi sier.. Mener faktisk å ha sett de på en Supra en gang, men dette var kanskje photoshop`et da..

Ikke det nei? Nei lurer litt på om den blir bra uten noe altså. Kommer sikkert til å anskaffe M-tech1 vinge etterhvert, men da blir den å montere på luka som allerede har hull i seg. Å så ha den andre hel :)

Ja, har vendt meg til tanken nå. Aldri vært fan av rød bil egentlig, men med sorte detaljer, og en OK rød-farge så ser det ikke så ille ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en spesiell interesse for å glane på forskjellige felger kan man si.

Husker ikke hva sjappa heter, men de har iallefall annonsert at felgene nå var å bestille i 6 og 7x14 eller hva det var. Har ikke sett disse felgene før selv.

E30 gjør seg absolutt i rød mener jeg iallefall. Bilen til hu jeg kjenner har blanke lister som drar ned helhetsinntrykket, men bilen er så ren og blank at det ikke legges så godt merke til.

Slenger med et bilde så du får et inntrykk hvordan det er uten vinge.

yxqs5njc6n72i1xw545e.jpg

Nå har hun desverre montert en M3 vinge som ikke passer orginalstilen på en E30 i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner..:)

Nei blanke lister er ikke noe særlig pent på rød bil, heller..

Ser ikke dumt ut det der nei! Har jo M-tech1 hekk jeg da, så den bygger litt mere ned.

Såpass ja, det blir nok litt kulturkræsj med M3-vinge på en org bil ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtech 1 spoileren passer rett i hulla som er til den originale, plug and play! Blir bra på bilen, vent å se! De første dagene var jeg veeeldig skeptisk til å ha det på min selv, men etter litt tilvenning var jeg ikke i tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skru-hulla som den lille spoileren ja, veldig greit det ;) Når du har mtech ræv må du nesten ha spoileren også, noe annet om du bare hadde org. bakfanger, eller mtech 2 for den del..

Ser nakent ut uten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...