minigris Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Det gjør jeg også, Markus Ohh, tok ut E30`n en tur fra garasjen nå.. Var heeerlig å kjøre den igjen, selv med vinterdekk Såååe, nå må d komme felger snart!!! Jeg er (nesten) klar Var ganske herlig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Falt vel i smak til gjentakelse Terje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Stemmer bra, Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Da ryktes det at felgene har ankommet Norge 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 *liker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Er vel ikke så lenge før du har de hjemme da? Gleder meg til å se hvilke felger du har kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 *liker* Hehe, du vet jo faktisk hvilke felger det er da Er vel ikke så lenge før du har de hjemme da? Gleder meg til å se hvilke felger du har kjøpt! Nei, blir nok over påske en gang Gleder meg jeg også Ryktes at de er tre-delte???? Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Hmmm. 3-delte, 4x100 hvis jeg ikke husker feil? Je tipper det enten er OZ Racing eller BBS. Hmmm, OZ Turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 OZ Turbo blir for lite til e30 imo Gleder meg til å se, Jørgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Det var jammen meg spenstig felg og fargevalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Jørgen, vi vet hvilke felger det er, bare vis de allerede!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Jeg skreiv jo tidligere i tråden at det er 3-delte & 3-eika Volk Racing FFS! Slutt å mas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Jeg vet hva slags felger det er, men sier det ikke Du må jo få muligheten til å røpe deg selv først Jørgen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå