Jørgen Lie Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Da har fronten samt støtfangeren fått farge over all! Lakkert selv, med sprayboks, men ble bedre enn det var tidligere! Har også lagt film på sprederne. Tatt ut siderutene bak også for toning, men usikker... La film på ene ruta i sta, men vinduet er ikke strøkent nok til at det ble bra Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Vårstemning og øldrag på Smøla også nå ser jeg Blir lekkert med OZ Futura. Kan jo umulig bli feil når designet minner litt om Hamann PG1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Oh ja, passe herlig nå ja bare få hjula nå, og montere de.. det blir braaa.!! Ja, de er ikke så ulike nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Får vel velkomme deg i Futura-klubben da Blir en grom skute detta nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Takk for d Frank Joda, den kommer seg.. må være klar til turen vår først på juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Grattis mister! På tide at vogna får noen pene sko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Godkveld Jørgen ser du ikke er på facebook så skriver her Snakka me pappsen netopp, var kommet en del felger på søndag Så tror nokk det er dine Futura som ligger klare, sender deg bilde så fort jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Grattis mister! På tide at vogna får noen pene sko Takk for det, sjef!! Jaa, enig Og det kan jeg takke min gode mann Leif Harald for Godkveld Jørgen ser du ikke er på facebook så skriver her Snakka me pappsen netopp, var kommet en del felger på søndag Så tror nokk det er dine Futura som ligger klare, sender deg bilde så fort jeg kommer hjem Hallois Det hørtes strøkent ut Er mest sannsynlig på sjøen når du kommer hjem. Drar ut på søndag, men er vel innenfor dekning igjen på torsdag/fredag igjen tenker jeg. Etter det ligger det an til å dra sørover, kanskje til dine trakter! Men det kommer jeg tilbake til når jeg får vite om jeg skal være med eller ikke Her er to bilder fra noen jeg tok i sted.. Det ene jævla parklyset klarte jo å ødelegge det da.. La film på tåkelyktene i dag, og det ble ikke så verst om jeg kan si det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Bra Jørgen Får ta oss en dag med litt fotoskyting som vi har snakka lenge om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Jess, må prøve på det ja, Olav ! Er på tur ut på sjøen igjen nå, så neste gang jeg kommer hjem regner jeg med å få ferdig bilen Det skal bli herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Da er i alle fall felgene bekreftet ankommet Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Felga ligger her å venter på å bli henta nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Nice! Ser ut som de trenger litt jobb for å bli fine, men det går ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Leif Harald sa han skulle gnikke de med autosol til han blødde fra fingrene før han sendte de/jeg henter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Og nok en gang: Tusen hjertelig takk til Leif Harald som fikset dette for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå