Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

Da har fronten samt støtfangeren fått farge over all! :) Lakkert selv, med sprayboks, men ble bedre enn det var tidligere! Har også lagt film på sprederne.

Tatt ut siderutene bak også for toning, men usikker... La film på ene ruta i sta, men vinduet er ikke strøkent nok til at det ble bra :( Hmmm

nml87w2hk3xoq9cklvfz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis mister! På tide at vogna får noen pene sko ;)

Takk for det, sjef!! Jaa, enig 8) Og det kan jeg takke min gode mann Leif Harald for :mrgreen:

Godkveld Jørgen ser du ikke er på facebook så skriver her :) Snakka me pappsen netopp, var kommet en del felger på søndag ;) Så tror nokk det er dine Futura som ligger klare, sender deg bilde så fort jeg kommer hjem :)

Hallois :) Det hørtes strøkent ut 8) Er mest sannsynlig på sjøen når du kommer hjem. Drar ut på søndag, men er vel innenfor dekning igjen på torsdag/fredag igjen tenker jeg. Etter det ligger det an til å dra sørover, kanskje til dine trakter! Men det kommer jeg tilbake til når jeg får vite om jeg skal være med eller ikke :)

Her er to bilder fra noen jeg tok i sted.. Det ene jævla parklyset klarte jo å ødelegge det da..:lol: La film på tåkelyktene i dag, og det ble ikke så verst om jeg kan si det selv :lol:

x1b5ee6wv238elnndqjt.jpg

n5sbhtzk1vtjvsm4cq8i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...