wicky124 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 kan vel ikke være så VELDIG kjørbart det der? med mindre du står i en liten dump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Det er i en pitteliten dump ja, men kan ikke senke mere som du ser, da kommer jeg meg ikke ned til huset mitt Kjørbart er det, om maner litt forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Den catkiller'n hva er den ifra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Den er fra E30 M3 EVO.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Var liksom prikken over I'en på bilen din liker denne bilen jævli godt du gjør ting. Riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Takk for det Prøver så godt jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Da ser det ut som om det blir motor-"oppgradering" etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Da ser det ut som om det blir motor-"oppgradering" etterhvert... Fortell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Mmmm, skeptisk Ole Liker den best clean bak Kom aaaan, please!! Vil ha ny bakgrunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Ny bakgrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Ny bakgrunn? Ja til pc`n min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Har bygd den om, da jeg har fått hovedrollen i nye "Biler" filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 HAHA ! Så bra ! Måtte le litt når jeg så det bilde! NYYYDELIG E30 du har der! Har følgt med en stund nå Den blir bare finere og finere ! Håper du ikke kommer til å selge den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Hehe, lekte med litt med kameraet i gårkveld/natt, men glemte av stativet, så ble ingen skikkelig bra bilder.. Så tulla litt med det der Takk for det.. Morsomt å få slike tilbakemeldinger! Kommer nok ikke til å selge den nei tror jeg.. Koster meg ikke noe å ha uansett.. (Sett bort i fra det jeg koster på den ) Fikk litt blod på tann her i sta, da jeg fant ut at det vil komme ny motor i bilen etterhvert. Samtidig som den blir byttet så tenker jeg å shine motorrommet skikkelig, og kanskje lakke det i den fargen som bilen har pr. i dag. Samt shine opp motor som skal inn, sånn at hele motorrommet blir strøkent til neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå