Jørgen Lie Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Da er motoren kommet i garasjen, skinnstolene solgt, og M-tech interiør i bra forfatning anskaffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Åssen motor har du skaffa deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Da er motoren kommet i garasjen, skinnstolene solgt, og M-tech interiør i bra forfatning anskaffet.. Likeeer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Knipsa litt bilder i sta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Nydelig bil, har virkelig sansen for denne Hva slags motor er det du har handlet inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Pokker! I dag har dere naturligvis hatt sol ute på den øya deres Skal du "tease" lenge om den motoren din nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Jeg vet jeg vet hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Nydelig bil, har virkelig sansen for denne Hva slags motor er det du har handlet inn? Takk for det Ang motor så kommer jeg tilbake med mere info etterhvert Pokker! I dag har dere naturligvis hatt sol ute på den øya deres Skal du "tease" lenge om den motoren din nå da? For ikke snakke om i dag!!! Steiksol allerede Hehe, tease å tease, det kommer nok info når det meste er "klart" Jeg vet jeg vet hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 sikkert noe M50b25 på gang;) m3 blir jo kanskje litt for dyrt? jeg skal vedde på at det kommer til å sitte M50 motor i denne E30 din jørgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 sikkert noe M50b25 på gang;) m3 blir jo kanskje litt for dyrt? jeg skal vedde på at det kommer til å sitte M50 motor i denne E30 din jørgen:) tror nok ikke det blir noe 24ventilers i denne nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 sikkert noe M50b25 på gang;) m3 blir jo kanskje litt for dyrt? jeg skal vedde på at det kommer til å sitte M50 motor i denne E30 din jørgen:) tror nok ikke det blir noe 24ventilers i denne nei hmmm, sikker? tror det blir en M50 motor i den jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Her kommer det nok aldri noe M50 i..! Om jeg skulle hatt noe med 50, så måtte det bli med en S forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Her kommer det nok aldri noe M50 i..! Om jeg skulle hatt noe med 50, så måtte det bli med en S forran haha! når er alt "klart" da? sånn at du kan si hvordan motor du skal ha i;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 hadde du putta i en m50 hadde jeg tatt turen til smøla bare for å slå deg HARDT i skuldra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 hadde du putta i en m50 hadde jeg tatt turen til smøla bare for å slå deg HARDT i skuldra hvorfor er alle imot M50motorene i E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå