Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jasså? :) Noen tråd om bilen?

Motoren blir en oppjazza M20 ;) I en bruksbil så skal ikke E30 ( i alle fall ikke min ) ha noe annet enn M20 som hjerte.. Blir vel å bestille opp litt deler til motoren og bilen utpå høsten så jeg har no eog pussle med..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? :) Noen tråd om bilen?

Motoren blir en oppjazza M20 ;) I en bruksbil så skal ikke E30 ( i alle fall ikke min ) ha noe annet enn M20 som hjerte.. Blir vel å bestille opp litt deler til motoren og bilen utpå høsten så jeg har no eog pussle med..;)

Kvasskvam, lettere svinghjul og LMM med større åpning, det har jeg planlagt i lang fremtid til min m20b25, er det annet man kan gjøre mister? utenom turbo og sånt såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan jo montere chip, grenrør og eff.anlegg. Om det utgjør så forferdelig mye er vel en annen sak, men d hjelper vel litt på sammen med kvassere kam i alle fall..:)

Men er ikke B25 jeg skal ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

b27? :)
Jeg tipper b27. :)

Smørbrødliste for motoren da? ;)

:applause:

Foreløpig en original ETA-motor, som var original. For en par år tilbake ble det montert

885topp. Jeg kjenner til motoren fra midta på 2000, så vet at den er i god stand. Nylig overhalt topp med tetninger, slipte ventiler osv.

Pr dags dato står det b20 innsug på den (usikker på om det har blitt brukt under kjøring, eller om det er noe som er montert i ettertid), så skal flytte over b25-innsuget fra motoren som står i nå.

Grenrør skal monteres, samt kjøpes eff.anlegg hele veien.

Driver og spekulerer på 3,5LMM og dyser, men får se hvor tilgjengelig disse er.

Vurderer krassere kam, men ikke sikker enda.

Muligens Alpina Chip om det blir større dyser og LMM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

b27? :)
Jeg tipper b27. :)

Smørbrødliste for motoren da? ;)

:applause:

Foreløpig en original ETA-motor, som var original. For en par år tilbake ble det montert

885topp. Jeg kjenner til motoren fra midta på 2000, så vet at den er i god stand. Nylig overhalt topp med tetninger, slipte ventiler osv.

Pr dags dato står det b20 innsug på den (usikker på om det har blitt brukt under kjøring, eller om det er noe som er montert i ettertid), så skal flytte over b25-innsuget fra motoren som står i nå.

Grenrør skal monteres, samt kjøpes eff.anlegg hele veien.

Driver og spekulerer på 3,5LMM og dyser, men får se hvor tilgjengelig disse er.

Vurderer krassere kam, men ikke sikker enda.

Muligens Alpina Chip om det blir større dyser og LMM.

Nice, nå kommer et j#### dumt spørsmål. ser man forskjell på2.5 og 2.7 motoren, eller er den helt lik som b20 og b25? fordi da kan man ha 2.7 på en 320 uten å være ``redd``

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...