Jørgen Lie Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 pakninger til lyktene ja 316.. Mellom lykteglassene og karosseri.. Ble tett å fint. Kostet nesten 400.- inkl frakt da, men er verd det.http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/15274.gif Ser de koster 110.- pr stk.. Men blir vel litt mere i oppkrav osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Deilig, trodde jeg var screwed med de orginale pakningene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Med dine planer kommer denne til å blir bra Gler meg mest til å se den med andre sideskjørt og felger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Med dine planer kommer denne til å blir bra Gler meg mest til å se den med andre sideskjørt og felger:D Takk for det du Har egentlig planene klar.. Har vel så og si funnet meg felger, men må få solgt de jeg har å frigjort litt mere penger først Har pussla litt med stereo i det siste.. Montert nytt frontsett å satt i 2x12", samt de 6x9 som sto i hatthylla fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Da er bilen EU-godkjent for to nye år Driver fortsatt å prøver å selge 18" felgene, men ser ut til å være liten intr for de. Har planer om andre felger, og egentlig funnet meg hjul jeg har lyst på, men får nok ikke handlet noe før gammelfelgene er solgt. Ellers fungerer bilen som den skal og ingenting tull med den Godt å trille ute i vårværet vi har fått på nordmøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Fiksa dunkelyden også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Heh, nei, men har sjekka hele biln.. Tok av eksos å plater under bilen i helga å sjekka opplagringa til mellomakslinga, men den var jo gulle god å tilnærmet ny. Er en del slarke i diffen, så kan jo i værste fall være den, om det ikke er dekka/felgene. Vet snart ikke om flere muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Da ser d kanskje ut til at det blir andre felger snart. Om ikke dette ordner seg så kommer nok 18" på igjen neste helg, for er litt lei vinterdekk Noen snapshot`s for dagen, dog kun med mobil-cam... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Da har jeg handlet ett sett alternative felger. Azev A, 7.5 og 9x16".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Azev A er sjefolainen på E30, og personlig synes jeg det ser mye tøffere ut med 7,5 fremme enn 9x16 rundtom. Bilen får en mye mer distingt kileform. Skal bli spennende å se de nye felgene på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Takk for det du Ja, du har kanskje rett i at d ser bedre ut med 7.5 fremme, men, synes kanskje d blir litt for lite kant da kanskje.. Men skal bli gøy å få de på å se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Mangel på kant kan kompenseres med en spacer og litt dekkstrekk på fremdekkene. 195/45-16 og 225/40-16 hadde blitt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Ja, sant det.. Får undersøke litt når jeg får de.. Dekkene blir nok 195 eller 205.40 forran, å kanskje 205.40 bak, om ikke det blir 215.40.. Må ha litt strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Slik ser felgene ut.. 7.5 og 9x16, usikker på inpress, men skal passe E30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå