Jørgen Lie Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Satser på å få disse til 1.mai treffet som BMW-CCN Avd Møre og Romsdal skal ha !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Da fikk jeg bekreftet at felgene er på vei å jeg har de trolig til helga.. Dekkene ligger å venter, og blir i denne omgangen 205.40.16 rundt om, også på 9" felgene bak.. Håper de ikke trenger alt for mye retting og at de kommet på i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Blir rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Håper det blir bra ja Blir uansett bedre enn ATS`n me vinterdekk på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Blir ikke 205 litt knapt på 9" felg? Kanskje bare jeg som ikke henger med i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Tjaa, vi får vente å se til helga Hadde 205 på 8.5 på hvitbilen, å d gikk smekkfint, uten alt for mye strekk.. Tenkte å slippe subbing bak så går heller for litt mere strekk nå før jeg evt får valset skikkelig men får se... dekket skal alle fall på, uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Jeg har 205 på 9" felg Men er endel strekk ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Jeg har 205 på 9" felg Men er endel strekk ja.. Har du bilde av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Jeg har 205 på 9" felg Men er endel strekk ja.. Har du bilde av dette? tja.. Berre send meg en pm når eg skal fjerne bilda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Se der ja Så jo ikke ille ut d der da..! Får satse på det blir like bra på mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Se der ja Så jo ikke ille ut d der da..! Får satse på det blir like bra på mine Neida Skulle kansje hatt litt breidere bak, men ville kansje subba med folk i da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Se der ja Så jo ikke ille ut d der da..! Får satse på det blir like bra på mine Neida Skulle kansje hatt litt breidere bak, men ville kansje subba med folk i da... Akkurat det jeg også tenker nå, siden jeg ikke får valset med det første. Skal du/dere til Molde på vårtreffet 1.mai da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Se der ja Så jo ikke ille ut d der da..! Får satse på det blir like bra på mine Neida Skulle kansje hatt litt breidere bak, men ville kansje subba med folk i da... Akkurat det jeg også tenker nå, siden jeg ikke får valset med det første. Skal du/dere til Molde på vårtreffet 1.mai da? Skal opp ja, var det i fjor også. Men er ikke sikker på om jeg skal ha bilen min enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Joo, må kjøre så mange biler som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Da er det bestillt nye klips til listene rundt om på bilen, klips til plasten over frem og bakfanger, samt ny girmansjett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå