Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjelder hemmelighetskremmerier ang. ny-felgene denne gangen også altså? :wink:

Ser jo Ståle har delt nyervervelsen sin med oss hvertfall :applause::wink:

Hehe, vil hente de hjem før jeg publiserer noe der ;) Men det kan jo skje når som helst egentlig.. Har bare ikke orka enda, samt at han jeg kjøpte de av har ikke fått sine nyhjul enda...

Jada, det kommer til å bli som Hans i Grete på Ståle sin!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :)

Greit å få dem i hus før publisering. Når jeg ser på kriteriene for nye hjul du har antydet tidligere, så går jeg ut i fra at dette blir en frisk oppgradering :wink:

Er vel kanskje ikke alle kriterier som fylles, men noen stiller sterkere enn andre, så i snitt så tror jeg det blir helt greit, ja ;)

Tror ikke denne blir noe kleinere å se til når sommeren kommer, for å si det sånn! ;)

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker :applause:

:D

Må være en drøm å montere slike når motoren står ute! Jeg monterte når motoren var i, trangt..

Jaa, greit og montere motordeler når motor er ute :) Gleder meg til å få den på plass i alle fall.. Hadde planer om å hive ut den andre motoren før jul, men venter til over nyttår. Siden jeg må låne plass, så er det greit at alt er klart, så jeg ikke blir stående på dagesvis.

Da blir det muligens lakkering av motorrom, og oppfriskning av farger og deler.:) Prøve å gi hjerteplassen et løft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ble ikke så ille .) Vanskelig og si enda, siden motor ikke er i, men d ene røret toucher oljefilteret, men, jeg tror oljefilteret er for stort. Men det skal jeg undersøke.. Ellers er det jo ikke så forferdelig tykt, så skal bli moro å se om d kommer til og sprekke..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...