Gå til innhold

Jørgen`s E30-tråd | M-Tech1`n er FRISKMELDT s.160/161 ;)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herreguuuuuud som jeg vil ha sommer!!!! NÅÅÅ!!!!

E30nM-technik.jpg

Behold den som den er :D

Blir nok å prøve Alpina`en til neste år for litt forandringer, men jeg likte den egentlig godt på det bildet der :roll:

Hva har du gjort med grøftelysa dine?

Liten yrkeshemmelighet :mrgreen: Neida, rett og slett vanlig sotfilm fra biltema :oops:

lekkert bilde på forje side, virkelig en fin bil :applause:

Hjertelig takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skylder meg nye bukser, Jørgen. I jizzed rainbows.

Må vel kjøre en tur til deg først på våren, så du får rævva i gir du også!!!! 8)

I mine øyne er speila og skjørta de beste modsa hittil.. ;)

Faktisk litt enig, selv om jeg synes at å gå fra Azev A til OZ var et høvelig greit løft. Men da sett bort fra str på felgene.. :roll:

Tror nok du kommer til å ha rimelig god sans for de nye hjula som skal på (håper jeg) :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuuud som jeg vil ha sommer!!!! NÅÅÅ!!!!

E30nM-technik.jpg

La meg oppsummere i to korte trekk:

1: Jeg er ikke størst fan av røde biler.

2: Jeg er ikke størst fan av E30 egentlig heller.

Men satan steike meg så fin den bilen din er!!!

Jeg har selvsagt sett den bilen din før (og den var fin da og..), men dette bildet var så bra at jeg måtte bare gi en kommentar fra hjertet.

:applause::applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg oppsummere i to korte trekk:

1: Jeg er ikke størst fan av røde biler.

2: Jeg er ikke størst fan av E30 egentlig heller.

Men satan steike meg så fin den bilen din er!!!

Jeg har selvsagt sett den bilen din før (og den var fin da og..), men dette bildet var så bra at jeg måtte bare gi en kommentar fra hjertet.

:applause::applause::applause::applause:

Det må jeg si!! Virkelig moro å høre at du liker noe som du egentlig ikke liker! :) Det tyder kanskje på at jeg har gjort noe riktig?

I alle fall, setter pris på å høre dette fra en som deg..:)

Det er noe med det siste bildet der ja...det er rått! ;) Rød E30 har jeg alltid likt, og denne er et prakteksemplar. Gleder meg til å se de nye hjula dine ;)

Satt og trykte meg gjennom bildene jeg har tatt av bilen i år, og fant ut at det var noe med lyset på det bildet der.. Så måtte bare prøve og legge det ut for å se om det var bare meg, eller om det faktisk var noe med det bilder der ;)

Blir vel og bestille dekk over nyttår nå, så når anledningen byr seg til å få av dekka som står på som jeg ikke skal ha så kommer det vel en bilde-update av felgene tenker jeg ;) Kan jo si det slik at de er ikke i samme liga som dine da!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du har gjort noe riktig Jørgen.

Vi har alle forskjellig smak, noen liker E30 andre E21, E28 osv... Den regla går jo igjen hele veien. Men jeg synes det er viktig å si det en mener, og det bildet ditt satte meg virkelig ut. Jeg ØNSKER og DRØMMER virkelig om at jeg en gang får en bil som tar seg like godt ut som din - og havner på et bilde der lyssettingen, vinkelen osv klaffer 100%.

Jeg har ingen peiling på fotografering, men mange BMWer har jeg sett bilde av i mitt liv. Mange........ Og jeg VET når et bilde klaffer for meg. Kan ikke forklare det, men jeg vet...

Enkelt og greit: Gratulerer med et fantastisk bilde av en feiende flott bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...