Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  brunsame skrev:
hehe!:P gidde ikkje å starte en krangel me dej jørgen!:P

Det var heller ikke hensikten ;) Har til gode å krangle på forum, men måtte bare sette ett lite spørsmålstegn med kapping av fjærer siden det finnes så mange alternativer til senk ;) Og om du har mange gode grunner til å kappe, i stedet for å senke, så send de gjerne på PM, for de er jeg spent på å høre :lol:

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, men da lar vi det ligge! :P har kjent Håvard her i mange år, siden vi er like gamle og er fra samme øya. (nesten vertfall) å har gått på skole ilag siden 8 klasse. å han kjenner meg såpass godt at han vet at det jeg sa ikkje var frekt meint at han kjører 318.. men liker å gni det inn etter at han solgte e30`n som ikkje var en helt orginal 320:p om du har vært på biltilsynet i Ålesund skjønner du hvorfor vi kapper istede for å få ting inn i vognkort..

• 2 weeks later...
Skrevet
  Larsole323 skrev:
Vikti me slepe krok Håvard :D

Åjada! Hadde nok demontert den om YZ'n hadde skilt :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Hvor høyt skal eksosen på E36 sitte? Monterte chrom-tut igår, men syns den henger litt langt nede, dårlig med justeringsmuligheter..

Vil ny gummi stramme den opp kanskje?

IMAG0451.jpg

Skrevet
  maartn skrev:
Har du ikke flere hull på gummien da?

Får du loffen inni der? ;)

Hmm, godt mulig der er det? Det så jeg faktisk ikke etter ;P Loffen må jeg nok droppe, men en grillpølse går inn!

• 2 weeks later...
Skrevet

Hmm, brukte bilen som traktor slik dama skulle få en bedre ridebane idag, en Bmw kan brukes til alt!

188330_10150422451825077_847820076_17604895_5241127_n.jpg

Skrevet

Hehe, alternativet var å stå inne i stallen å vente på at ho skulle bli ferdig, valget var enkelt :P

Skrevet

Slengte inn bilen til Eu-kontroll her om dagen, tenkte at jeg fikk en liten liste over ting å fikse..

En 2-er på bremselys og en 1-er på skiltlys var alt som kom på lista :D Skulle naturligvis fiksa det før jeg kjørte inn, men hadde forventa flere feil, slik bilen uansett måtte innigjen til etterkontroll :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...