Jørgen Lie Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 hehe! gidde ikkje å starte en krangel me dej jørgen! Det var heller ikke hensikten Har til gode å krangle på forum, men måtte bare sette ett lite spørsmålstegn med kapping av fjærer siden det finnes så mange alternativer til senk Og om du har mange gode grunner til å kappe, i stedet for å senke, så send de gjerne på PM, for de er jeg spent på å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Ja, men da lar vi det ligge! har kjent Håvard her i mange år, siden vi er like gamle og er fra samme øya. (nesten vertfall) å har gått på skole ilag siden 8 klasse. å han kjenner meg såpass godt at han vet at det jeg sa ikkje var frekt meint at han kjører 318.. men liker å gni det inn etter at han solgte e30`n som ikkje var en helt orginal 320:p om du har vært på biltilsynet i Ålesund skjønner du hvorfor vi kapper istede for å få ting inn i vognkort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsole323 Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Vikti me slepe krok Håvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Vikti me slepe krok Håvard Åjada! Hadde nok demontert den om YZ'n hadde skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Hvor høyt skal eksosen på E36 sitte? Monterte chrom-tut igår, men syns den henger litt langt nede, dårlig med justeringsmuligheter.. Vil ny gummi stramme den opp kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Har du ikke flere hull på gummien da? Får du loffen inni der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Har du ikke flere hull på gummien da?Får du loffen inni der? Hmm, godt mulig der er det? Det så jeg faktisk ikke etter ;P Loffen må jeg nok droppe, men en grillpølse går inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Hmm, brukte bilen som traktor slik dama skulle få en bedre ridebane idag, en Bmw kan brukes til alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Hadde det ikke vært for norske skilt kunne det sett ut som en hverdagssituasjon i Polen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Hehe, alternativet var å stå inne i stallen å vente på at ho skulle bli ferdig, valget var enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Hadde det ikke vært for norske skilt kunne det sett ut som en hverdagssituasjon i Polen.. HAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 haha:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hadde det ikke vært for norske skilt kunne det sett ut som en hverdagssituasjon i Polen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Slengte inn bilen til Eu-kontroll her om dagen, tenkte at jeg fikk en liten liste over ting å fikse.. En 2-er på bremselys og en 1-er på skiltlys var alt som kom på lista Skulle naturligvis fiksa det før jeg kjørte inn, men hadde forventa flere feil, slik bilen uansett måtte innigjen til etterkontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Å gud hjelpe hvor mye penere denne er nå en på første tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå