Gå til innhold

Min Alpinhvite E36 med liten motor :)

Eksos
 Share

Anbefalte innlegg

hehe!:P gidde ikkje å starte en krangel me dej jørgen!:P

Det var heller ikke hensikten ;) Har til gode å krangle på forum, men måtte bare sette ett lite spørsmålstegn med kapping av fjærer siden det finnes så mange alternativer til senk ;) Og om du har mange gode grunner til å kappe, i stedet for å senke, så send de gjerne på PM, for de er jeg spent på å høre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, men da lar vi det ligge! :P har kjent Håvard her i mange år, siden vi er like gamle og er fra samme øya. (nesten vertfall) å har gått på skole ilag siden 8 klasse. å han kjenner meg såpass godt at han vet at det jeg sa ikkje var frekt meint at han kjører 318.. men liker å gni det inn etter at han solgte e30`n som ikkje var en helt orginal 320:p om du har vært på biltilsynet i Ålesund skjønner du hvorfor vi kapper istede for å få ting inn i vognkort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Slengte inn bilen til Eu-kontroll her om dagen, tenkte at jeg fikk en liten liste over ting å fikse..

En 2-er på bremselys og en 1-er på skiltlys var alt som kom på lista :D Skulle naturligvis fiksa det før jeg kjørte inn, men hadde forventa flere feil, slik bilen uansett måtte innigjen til etterkontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...