Østgaard Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Stilig bil. Bra det er flere som har sansen for alpinweiss 2 Blir bra med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Tror ikke jeg går med underskudd nei Men beholder bilen en stund tenker jeg, er egentlig en helt grei bil! Jeg er avhengig av hengerfeste for å få med meg 2-hjulingen til trening uansett, og såå sløv er ikke bilen.. Har planer om en ny bokstav i sertifikatet, bruker heller penger på det Østgaard, takktakk, joda, blir bra når senken kommer på! Ikke sikker på når det blir, men det blir vell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 fin bilen ble med felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Jepp, passa greit til bilen egentlig, blir veldig bra når senken kommer på Har aldri hørt om dekkmerket som var montert, men hjula ruller jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 hehe hvilket merke var det igjen? Dekk blir utslitt omtrent like fort uansett, så jeg ser ikke helt poenget i og bruke mange tusen på dekk, med mega bra feste osv når dekkene skal stå på en bruksbil:) har ikke prøvd dekkene selv, men den største forskjellen er vel støy regner jeg med, for det er sånn det bruker å være på rimeligere dekk, enn for eks, falken eller dunlop som støyer mye mindre. men det er ikke sikkert du legger merke til dette en gang:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Sunfull var merket, H886 eller noe .. Litt lyd er der, men ikke ekstremt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Senk og eksos som står igjen da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Hvor mye senk er dette sånn ca? Er vell egentlig litt for lavt.. Må vell bli coilovers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 er ikke dette rundt 40/40 da? Lr 35/40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Jeg ville kanskje trodd det var mer forran? Dårlig photoshop bare, kunn for å se hvordan den kan bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Dette er ca 60 senk.(om ikke mere).Dette er vel ca samma senk som jeg hadde på min. Ser utrolig bra ut, men ikke noe å kjøre med på humpete grusveg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Jeg har ca 50/30 på min nå, og den er mye lavere i hjulbuer framme, og litt mer bake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Kommer til å bli veldig bra med senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 Slik ser Bilstein B10 kittet ut, 2uker gammelt. 60mm-40mm skal nå det være. Vil egentlig ha den lavere foran Blir dritbra med senk på bilen din tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 ligna på min senk... og den er nærmere 100mm foran og ca 35mm bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå