arne-vig Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Tok bilen ut i frisk luft idag, stått i ro siden oktober. Startet med den gang.Gleder meg til våren kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Fantastisk pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Se der ja. Hyggelig post..! Pen bil også.. Bare å la våren komme nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 e30 cab liker jeg faktisk er eneste e30 jeg liker, denne var fin og spesielt pga at den er ganske lav og ser velholdt ut, skjønner at du ser fram til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Dette var rett og slett "eyecandy" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Tok bilen ut i frisk luft idag, stått i ro siden oktober. Startet med den gang.Gleder meg til våren kommer. Dette var rett og slett "eyecandy" Dette var rett og slett "eyecandy" flott bil...luftet min og i dag...Veldig lyst og ta en tur men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 luftet min og i dag...fin bil du har der...mye utstyr i den?...skinn osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 luftet min og i dag...fin bil du har der...mye utstyr i den?...skinn osv.. Denne har sport skinn med 4 nakkestøtter(viktig), abs,servo, sentrallås, alarm utenom standard slik som el vinduer, speil osv. Skal bli veldig greit og få den ut ja, men kommer bare til og bli brukt på godværsdager som kosebil og kanskje kjøre til jobb bil. Motoren er det jo og gjort litt med.Den har chip, kvass kam, rustfritt grenrør m.sportseksos, filter. Så den flytter litt på seg og. Prøvde jo egentlig og selge denne i høst, men fikk ikke akkurat det budet jeg var ute etter. Og nå er det jo snart vår igjen, så da passer det bra at den ikke ble solgt. Er på jakt etter en slags type hekkskjørt, noe lignende m tech2. Synes den mangler noen cm bak. Noen som vet om noen fine eksemplar.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Alltid gøy å se pene E30er! E30 cab er en kald fornøyelse på vinteren så like greit å holde de inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Nydelig bil! Du er ikke den eneste som gleder seg til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå