BMWM Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Kjempeflott bil!! Jeg er meget fornøyd med 1. Har ett problem om dagen, alle dørlistene knaker som en gammel amerikalinje, er det silikonfjerner som er tingen her, at lyden kommer fordi den forrige eieren har klint på silikon for å beskytte dem om vinteren? Har du opplevd dette? takktakk:) hmm, nei det der har jeg ikke hvert borti..men muli d kan vere som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 denne var bare helt riktig,nydelig bil.. takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Da ble det nye felger på bilen! Kom over noen 19", 8,5" brede Hratge classic felger som jeg kjøpte billi. Jeg ble meget fornøyd med resultatet! Dekkdim er 235/35/19, ET på felgene er jeg usikker på, lurer på om det var ET42, har stått tidligere på E46. Dårlige mobilbilder, men LA GÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Dette ble veldig bra Mister felgene passet veldig bra bilen. Kul bil, får lyst på 1-serie selv når jeg ser din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 3 dørs 1-serie er bare så digg! Meget pen den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 takktakk begge to! felgene er ikke 100% men fikk dem for 5000 med dekk, så jeg kunne ikke la d pasere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Felgane passa veldi bra dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 takktakk begge to!felgene er ikke 100% men fikk dem for 5000 med dekk, så jeg kunne ikke la d pasere! Si fra når du skal selge, eller kommer over et tilbud til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 takk! takktakk begge to!felgene er ikke 100% men fikk dem for 5000 med dekk, så jeg kunne ikke la d pasere! Si fra når du skal selge, eller kommer over et tilbud til Du ble frista av de der ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 takk! takktakk begge to!felgene er ikke 100% men fikk dem for 5000 med dekk, så jeg kunne ikke la d pasere! Si fra når du skal selge, eller kommer over et tilbud til Du ble frista av de der ja? Flotte felger ja! Eikene er litt buet for min del... Men kantfelger er knall, håper jeg kan skaffe meg det etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 ja gjør seg veldig med nye felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Flott bil, og fine felger, BMWM! Jeg har veldig lyst å 19-tommere på min 120d. Passer dine uten modding av skjermer, eller subber det litt? Er du sikker på at det er 8.5-tommer? Jeg finner ikke noen 8.5x19 i lista til Hartge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 AC-Schnitzer type VI er fine. De skulle man hatt råd til å bestille og lakke med bilens farge pluss svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Flott bil, og fine felger, BMWM! Jeg har veldig lyst å 19-tommere på min 120d. Passer dine uten modding av skjermer, eller subber det litt? Er du sikker på at det er 8.5-tommer? Jeg finner ikke noen 8.5x19 i lista til Hartge. Takktakk:) sitter som smurt med 19" på 1-serie:) passet rett på med meg, og ja er 8,5" brede. jeg også lette mye runt om på forskjellige sider etter felger til 1-serie, men var veldig lite å finne, jeg hørte tilogmed med GS om noen felger fra andre BMWer passet, men de sa nei..men så kom jeg over disse med en kompis av meg som hadde dem på en e46 og de passa rett på! kunne hvert litt space ut bake, men ikke noe som enn legger stor merke til:) mine er vell et42 tror jeg det var:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 AC-Schnitzer type VI er fine. De skulle man hatt råd til å bestille og lakke med bilens farge pluss svart. de var ikke så verst de der nei! hadde sett bra ut på 1-serie de der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå